2011年5月5日星期四

忍唔到口 一食即肥衰格零食

我拼命減肥,狂得讓身邊的朋友也為之側目!
例如昨天我又到萬全堂搵錢太做針灸調理身體時,連負責幫我走火罐的姑娘也問道:「你隻腳瘦成咁,點解仲要做埋線減腳,你知唔知9成嚟埋線嘅人,減到似你對腳已經是終極目標!」
唉,其實大家有所不知,熟悉我的人,或同我食過飯的朋友都知,我一食就停唔到口,食量有如相撲手,假若真的喪食唔減,我驚會贅肉橫生呀!


幸好我在食物方面素有研究,其一是我極冧超酸食物,因為可以幫助腸胃消化及健脾(也許這個方法只特別fit我的體質與基因)。所以我堅持每天一早,飲佢......
自行搾一杯超酸檸檬汁加暖水,排毒兼天然直接吸收維他命C,幫助消脂和美肌。
一般方法是切成檸檬片,繼而篤爛佢;我覺得太煩喇,推介切成一半,用手搾出汁來便可,剩番個皮掟入雪櫃仲可辟味添!


又愛又恨衰格零食!
話說回來,我真係可以食唔停口,否則邊有咁多篇食評吖?
昨日,我老公因為突發工作,無啦啦去咗葵涌廣場,買了一堆「口立濕」(廣東話解作鹹鹹濕濕的醃製零食),竟出現咗我從未試過的小食,令我非常興奮。可能好些網友都曾經試過,但我可以講,這類醃製的零食,鹽份非常之高,只可淺嚐而不適合暴食,亦因為好味才會令人暴食,實在係非常矛盾的零食,總之就係一食即肥的衰格零食!


請大家估下係乜:
喬麥麵?真係好似,不過唔係,俾你估多次!
.
.
.
我鍾意用筷子食呀!
正確答案係「話梅條」!
嘩,呢個名我真係第一次聽,將一粒話梅變成條狀,點整?唔知呢。
口感好似糖果屋的鞋帶糖,咬兩下質感超煙韌,直頭似香口膠,味道就似我最愛的金梅片,唔會死鹹,最正成件事唔會太人工化,仍然有天然話梅的味道。
我本來就好鍾意食話梅,每次經過銅鑼灣么鳳,例必買幾粒「話梅王」,十蚊粒都係咁買(不過水準好飄忽)。而呢包話梅片,咁大包都只係十蚊,真係平得過份!唉!就在我寫到呢一刻之時,成包消滅晒咯(內咎),好食指數爆燈呀!


再續衰格零食!
咪以為我食晒就完,我老公又點會淨係買呢包話梅條俾我就算?!
以下零食俾我砌到成梳蕉咁,大家又估唔估到係乜呢?
就係「酸芒果條」!
每片酸芒果至巴閉係獨立包裝,感覺比以前一大樽的「條頭」衛生得多。同樣以酸醋浸製,一打開包裝,酸味四溢,嘩,正呀!大家可能以為芒果一定軟身,點知一咬落去,竟然係爽脆口感,好似食蘋果一樣,我咕應該係用生芒果去做;味道先是微醋酸(講真嫌唔夠酸囉),之後有淡淡的芒果味,味覺層次一流!
售價又係平得驚人,$10/半磅,有6片。


各路好友,唔好問我地址,我淨係知購自葵涌廣場,至於幾樓幾號店,向老公迫供都話唔記得;不過,好友們可以Whats App俾我搭單買,事關佢聽日又會去葵涌廣場,遲通知就後悔莫及了!



———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
Be a ‘Lady Gold Gold ‘  24K純金美肌熱潮
黃金真的對護膚有成效?你也有些質疑和保留?我最初都有此想法,直至試用兩個月後,我改觀了,想知我的詳測內容,請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。