2011年4月20日星期三

免費送出 ! MENARD 自製唇彩工作坊

Tailor made service 特別尊貴且別具意義!
PR們曾經送我刻有Yoko 名字的產品計有唇膏、粉底、香水,甚至浴袍、拖鞋、瑜珈墊,呢份心意倍添感人指數。

今次輪到我 tailor made 禮物俾自己,說的是自製唇彩。

上星期我去咗尖咀 LCX 嘅 "moi by MENARD" 概念店,先講俾大家知係乜東東嚟:MENARD 在日本青山度假村有個好玩地標,叫做彩妝製作工房」,嗰度全部產品都可以由自己一手一腳製做,咪以為淨係得妝品唇膏、香水,就連藝術品陶瓷、食品喬麥麵等,都可以在工房內自己製,全部有專人指導添!
若然他日有機會再遊日,我必定會到訪 "moi by MENARD" 工房呢!搓陶瓷好浪漫啊!

話說回來,品牌其中一項玩意剛抵港,我即刻去率先體驗,就是自製唇彩,過程非常好玩,由零到完成作品,極有滿足感。

即帶大家睇我製作唇彩過程:
彩妝製作工房」
 製作程序 
Step 1先於電爐上溶解唇彩製作的原材料---蠟。

Step 2溶解後,加入《滋潤》及《光澤》兩種特製油份,含棕櫚油甘油及鯊魚油,令唇部更柔滑、滋潤、亮澤。

Step 3自行選擇兩款喜愛顔色粉,置於電爐上待溶化;藴含大豆精華、維他命E、菜油、椰子油、甘油成份,具極佳修護功效。

Step 4拌勻所有素材後,放入真空機中約 30 秒抽取空氣,避免產生氣泡破壞美觀。

Step 5加入香薰油,共有 種天然植物果香氣味--薰衣草、薄荷,我偏好醒神柚子味,也可選無味的。

Step 6最後將唇彩倒於底盤上待涼約3分鐘,凝固即可。

完成!J
我自製的鮮桃紅唇彩,送俾邊位好友好呢?!
過程好玩且具紀念價值!大家想試嗎?

免費名額自製唇彩!
原價$250 / 一次 (約需30時分鐘),大家睇我嘅 blog 就有機會免費體驗喇!
條款細則:
第一步:先於微博上關注@YokoTsang@MENARDHK (若已關注了便可跳下一步)。
第二步:420日起電郵至 michelle@menard.com.hk,即機會免費體驗自製唇彩樂趣,先到先得,得獎者會獲email通知(參加當日須出示得獎 email 列印本以核對身分) 
敬請在電郵內註明:
Yoko's blog reader 免費體驗 moi by MENARD 彩妝製作工房,緊記留低微博上之匿稱和聯絡電話;並寫出希望參加之特設日期及時段(盡量安排,不能保證)

特設時段:本星期六 (23及星期日 (24)
13:00-14:00
14:00-15:00
17:00-18:00
18:00-19:00

**免費名額共 16 
***如有爭議,MENARD 保留最終優惠之決定權

moi by MENARD
九龍尖沙咀海運大廈三階LCX 10A號舖
3188 2646

 ———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
法式滅斑換出新肌


色斑種類繁多,邊種至係惡搞色斑王?答案是荷爾蒙斑,若然有方法搞掂佢,豈不是其他色斑家族都可以清除?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。