2011年4月26日星期二

最平最好食的吉列豬扒飯

一連四日的復活節假,今年選擇了留港消費,本來的計劃是到日本一遊,幾經安排,本來想要的日期訂不到機票,想住的酒店又訂不到,和旅行社幾經磋商,還未有共識時卻發生了日本地震,結果去不了,轉地方也轉不了,最後我決定在港搜尋日式美食,當係去了日本。
很多人到這一刻還視日本菜餐廳如洪水猛獸,以致我到這些餐廳都毋須等位。受輻射感染的食物,都不及大陸「食物鍊金術師」所泡製的「車胎糖」、「食死人雞」恐怖,何況香港入口食物的檢測也未致於惡劣水平,我對日本食物依然有信心的。


食物,好食才是最重要,好食得來又平的話,更加要大力推廣,因為我寧願大家夾手夾腳出錢湊好佢,好過佢捱唔住貴租結業。雖然,佢愈好生意,被業主加租的機會更大,呢個香港經濟的深層矛盾,好難明!


我只不過食了一碗$50的吉列豬扒飯,就有咁大感觸,就係以上因由。坦白講,呢間叫豚兵衛的吉列豬扒專門店,位於灣仔道近天樂里,砒鄰聲稱「座落跑馬地」、實際只係高層單位望到馬場的豪宅駿逸峰。同一碗吉列豬扒飯,去到世貿Tonkichi要$180,加一連貼士,剛好$200。四份一價錢食到「蔡瀾常去150間餐廳」的質素,是我微博的粉絲就知,當晚我已經立即寫上微博激讚!
我不吃油炸食物,都覺得呢碗蘿蔔蓉吉列豬扒飯好味得驚人,蘿蔔蓉加蔥中和了吉列的熱氣,加上我偷聽到廚房的日文對話,好肯定係由日本師傅主理。吉列皮入口即溶,但又不會同豬扒分家,火候十足,唯一係塊豬扒真係唔夠Tonkichi靚,不過我以price for value計,我老公用男性術語「性價比」計,一樣獲得高分!
我的最愛其實係呢塊「豚兵衛燒」,這類蛋燒,銅鑼灣黃金廣場的一門做得很出色,但要$80一塊,這塊豚兵衛燒只不過$38,賣相值$30,味道值$80!中間的煙肉餡料出色,外層蛋燒亦可口,抵食到爛。
然而真正令我喜出望外的是這碗「長崎風海鮮活力鍋烏冬」,份量根本係二人前,湯底用足魚湯料去煲,加上我最愛的稻亭烏冬,大食的我終於屈服在這一煲烏冬。而它的好味度直迫我在日本大阪食過的もつ鍋(Motsunabe ,音:磨諸啦be)(可到此重溫:東京大阪急行之食 飽到醉和牛內臟鍋)。
話明大食,梗係要再添食,三文魚頭燒一客賣$68,但居然有四大件,又係另一不惜工本之作,四件頭三文魚頭燒一般叫價$98-$108,你話係咪平得過份先!
呢間豚兵衛,我一定會再返食,仲諗定食乜添,就係吉列蠔配蝦定食,同樣食品在世貿Tonkichi要貴一倍喔!
豚兵衛  灣仔灣仔道221A地下  2542 0343


———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:暗瘡肌膚的終極攻略
上期分享了對付至頑固荷爾蒙斑,今期到對付至惡搞膿胞暗瘡!可以點搞?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。