2011年4月28日星期四

Affordable Best Buy (Vol.5)

以前份工,季尾揾定料預告季初興D乜,例牌列陣欽點潮興之物,今個春夏鞋履時尚榜,頭號係佢---- Platform shoes 船踭鞋
不認不認還須認!我都係跟風份子,瞞不了自己,明明一向對船踭鞋有偏惡,覺得線條笨拙,亳不優雅;點解……我呢排轉死性,竟然對船踭鞋有偏好,覺得時尚型格舒適兼備,愛得一下子不能自拔,又放肆買咗幾對添!

以下呢兩款戰利品專登「揚」俾大家睇,是我個人極喜歡的型格款式,綴上金銀鎖鏈、cool color,驟眼似足同一series,實情差天共地......說的是價錢,兩者相差咗個零頭,足足12倍有多;然而,好著度竟然是 same same,激到嘔血呀!(因為是貴版先現身,才到平版登場嘛!)
請大家落足眼力估吓邊對打邊對!
A)   $1,490,購自連卡佛
B)   $120,朋友淘寶送


答案在微博揭盎!
———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:暗瘡肌膚的終極攻略
上期分享了對付至頑固荷爾蒙斑,今期到對付至惡搞膿胞暗瘡!可以點搞?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。