2011年4月15日星期五

秘傳拔罐減肥法 3日減8磅 減唔足即全數退錢

幾個八婆坐埋一檯,唔係講八卦是非就係瘦身減肥,男人聽見覺得無聊,實情係大有得著!
何解?穴位埋線減肥法就係我在上年大戰四方陣時聽到的,結果令我做足11個月研究。
上星期幾個女人仔去Cova食個tea,就得到號稱3日減8磅的「中國古法秘傳拔罐減肥法」呢單驚人消息!
話說我有位美容界好友O,聽朋友的朋友的朋友說,在國內有位女技師,只需做簡單的穴位拔罐,再配合該技師度身訂造的飲食餐單,3日即減8磅!莫講話我,相信各位讀者都好想試,之但係朋友O正值大肚,無緣測試,結果搵阿媽頂上,身高153cm體重143磅,結果真係3日減8磅,體重剛剛135磅,事後身上全冇拔罐火印,全程無痛,仲3日都食得飽!嘩,在場人士全部聽到「O晒嘴」囉!

上圖係我去中環萬全堂做「走火罐」的圖片,並非「穴位拔罐」的示範,只係我覺得,兩者的方法應該差不多。


好友O就學我研究穴位埋線一樣,居然北上探討,發覺該位女技師只係三十來歲,並非中醫,其穴位拔罐減肥法是祖宗秘傳,並不外傳;所配合的餐單亦正常,可以食豬牛雞肉,無針無痛無傷口,毋須服藥,所有東西都正常到極點。而拔罐療程一共15次,頭3次必須連做3日,之後12次的相隔日子因人而異,但勁在頭3次保證可以減到5-8磅。點解敢保證?例如我咁瘦去做,就點都減唔到5-8磅的,原來技師會因應對方的BMI去減,只有BMI指數不合格的人才可以做,搞到我想親身體驗寫報告都唔得。
好在,我試唔到唔代表大家試唔到,好友O居然請到高人技師來港「獻技三日」,雖則我求極都冇得試,硬係要我食閉門羹,而高人技師來港三日只會為10人減肥。坦白講,我真係好想試下係乜祖傳秘技可以咁有減肥功效,好友O則見我死心不息,
竟然決定將呢10人名額全部留畀我的blog讀者!
而且把炮到講明,如果呢10位讀者任何一位不能在三日內減到5磅,立即原銀奉還!
條件係呢10位減肥人士必需經過面試,判定為合資格減肥人士,即可參加,以及要拍下before同after相片(唔使上鏡,只影身形及局部位置),作為我日後研究成效的參考圖片,在blog中分享。放心,假如10位減肥人士全部失敗,或者大部份不成功,我不會在這裏再推介給大家的,而各位不能3日減去5-8磅的人士都可以獲得退款!


以下參加資料及細節務必留意:
接受報名日期:2011年4月15日(星期五)中午12點起
拔罐減肥日期:2011年4月22, 23及24日
報名方法:在星期五中午12時起,請致電2893 8828報名。(12點前致電無效)
報名資格:如果只為修身塑型、BMI合格人士,4月22-24日期間唔得閒、不在港的人,請不用報名。今次專為肥胖人士而設,報名成功人士將先接受面試,最後揀選符合資格的10位減肥人士,在指定三日進行穴位拔罐減肥。
費用及退款條件:穴位拔罐減肥非免費,每次$1,200,三次合共$3,600。面試免費,被挑選為合資格人士,需先付$3,600,假如在4月22-24日失約、失縱、或做唔齊三次穴位拔罐減肥,所付費用全部沒收,不作發還。假如做足3次穴位拔罐,跟足指示,然後在第4日(即4月25日)作最後磅重(磅重日失約、失縱,都不獲退款喔!)都不能在3次穴位拔罐減去5磅,立即全數退回$3,600。
全部療程費用:假如10位減肥人士都非常滿意其成效,之後12次的後續療程,同樣都係$1,200一次,即係全個療程的費用為$14,400(12次)+$3,600(頭3次)=$18,000。



事先申報,這個穴位拔罐減肥法,我自己都未做過,詳情係點?我自己都唔知,所以有關過情係點,經過及點滴,恕我不能在這裏講解。況且我真係好想試,既係秘傳又咁神奇,坦白講,如果唔係好友O拍心口保證不成功原銀奉還,我一定不會在此介紹我未試過的東西。
又有朋友大膽假設,如果有參加者在最後磅重前,刻意食到好飽,令自己不達標而退款,點算?哈哈,我認為有心減肥者,邊會傻到最後為退錢而整番肥自己呀,所以我不擔心這情況!
我只係認為,可以幫到有需要的人,呢5-8磅,真係非常重要,何況若然成功,即代表我們合力發掘到一項新的減肥方法給其他有需要人士,使命感極大!

———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
位埋線 減肥報告(下)
所有關於穴位埋線減肥的成果,都會完完整整地在這篇專欄中刊出,究竟我減到幾多?中間發生的故事點滴又係點?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。