2011年4月4日星期一

超平$158--- 好玩填詞workshop!

今日唔講美容,帶大家睇我上好玩興趣班,你哋都有份,仲有獨家優惠俾大家添!
年頭叱咤樂壇流行榜頒獎典禮的主題是「樂搞叱咤」,取其「惡搞」的諧音。
年青人喜歡惡搞,他們結集在高登論壇,爆發出的惡搞創意的確非常好笑,例如超經典的「希特拉都 cut 唔到有線」。
叱吒當晚都以此借鏡,拍了段「希特拉都冇叱咤飛」。
更多的惡搞,則來自改歌詞,至緊要抵死啜核兼諷刺時弊,例如小克改編陳奕迅〈一絲不掛〉變〈一支得啩〉。
同埋前排我最喜愛寸「明將壽司」勁難食的〈明將戰友〉(未睇過真係要睇,笑爆!)

笑完,認真諗,如果有人開班教「樂搞」,會係幾咁funny
而原來,呢個世界真係有人開班教「樂搞」,兼且一D都唔兒戲添,正確而言,是有正统音樂學校開班教人填詞。
這間叫「伯樂音樂學院」Baron School of Music,是由一班專業人士開辦和教授,林夕是總監、金培達是顧問、伍樂城是院長,粒粒紅星。

立即call for action!近日,我就約埋幾位好姊妹一齊去呢間學院上填詞班,正式學填詞呀。相信必有得著,等我學識寫首歌送俾即將結婚好友、再送首一周年結婚投訴篇俾老公,哈哈!
帶大家睇吓我上堂情況:
負責教我哋的導師是徐繼宗,很出名喔,經常同衆巨星合作,填詞作品包括劉德華 I Wish》、與劉德華合寫歌詞的《十七歲》、《一晚長大》等。
以下列出的知名作品更是由他作曲,哈哈…相信你我在卡拉ok都點過n次呀,e.g. 容祖兒《心淡》、《出賣》、《分身術》 、楊千嬅《我在橋上看風景》、古巨基《Be My Valentine》、薛凱琪《男孩像你》等。

上堂過程非常 funny,宗sir會運用令大家容易明白與記憶的教學方法 ,例如學基礎九聲好似好悶咁,就教我哋記住----「三碗半牛腩面一百碟」,因為呢9個字既音就等同九聲喇!佢仲將呢句子做示範哼出高中、低平、中去等聲調……笑爆,笑完人……點知我哋被「勒令」跟住唱呀,「女版周星馳」好友M在場當然笑到碌地!
接著宗sir問大家填詞係咪至緊要啱音?佢用陳奕迅首《陀飛輪》做例子,是潮人Wyman填詞,當中一句「我的美酒、跑車、相機、金錶…」,「金錶」唱出來是「mi -re」,但平時讀是「mi-mi---即係兩個字同音,那代表錯?宗sir解釋,只要唱出來順口,又唔會令人誤會第二個字便可 ,新世代沒一定規範了。答案呼之欲出,他再三強調這樣不代表錯,知喇,無誤會是貶意……收到!
上常係好玩但我哋都好認真呀,會寫低 notes!課堂尾聲,姊妹們於現場各自寫了一句詞俾宗sir過目,我哋用咗一首網絡紅歌衍新自己作品,貪佢曲調夠簡單,作詞會易上手D,字詞到肉笑到甩碌……先賣關子,內容下回分饒
今次課程屬雞精班(正確來說是基礎速成班),所以理論不會繁多,並會有一首經導師批改的自己填詞作品,為課程作完美句號。最緊要是有收成---以後可以一曲走天涯,目標速成!

你哋都不妨投入以上興趣班,有得學、有得玩、兼舒壓,以後想發表心中所想就寫歌,做潮人!大家咪以為,在如此專業學院上堂必定又要使一大筆喎,其實好多是認可課程,可申請政府資助,完成課程會有證書頒發呀!

我喜歡的當然也希望大家有得試,你們可享獨家special price上體驗課堂:
入門 workshop
3小時聲樂 + 填詞 + 音樂製作
獨家超級優惠價: $158  (嘩!仲平過做一個facial呀!)
上堂日期可選417 (Sun) 1-4pm  429 (Fri) 7-10pm
Instructors: 徐繼宗及葉富生
預約時請說明是Yoko's blog readers,方可享優惠。
(***參加者另送 $500 課程現金券,可作日後報讀正式課程之用。)


「伯樂音樂學院」Baron School of Music
灣仔港灣道2號香港藝術中心1101
預約電話:2980 3668
info@bsm.com.hk

———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:

位埋線 減肥報告(上)  
從我上年5月在《MORE》開blog起,率先及多次提及一項非常神秘而極之有效的減肥方法——位埋線,以中式針灸為本,配合埋入可自身溶解之羊腸線,刺激穴位達致減肥妙效。
終於公開喇!敬請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。