2011年3月7日星期一

半價獨享 Wella 專業護髮!

早已說過,貪靚的我,中學時期已視頭髮為命根,就係因為佢唔聽話,所以更要出盡法寶「治」佢!
無疑,hair oil treatment 是最針對性之解決方法,所以十幾年前媽咪索性買咗部焗油機擺喺屋企俾我哋三母女用,真係 salon 用嗰款,咁大部機梗阻碇,我阿爸都無咁好氣理我哋囉
點知真係過咗1年保養期就壞咗,哈哈,可能佢太辛勞了。

咁多年來,我焗油 keep 住做,喺屋企會用透明膠笠浴帽幫助滲透,當然亦唔少得定期到 salon做專業修護。

SP Wella Professionals 旗下新 line,供 hair salon 專業用的,近兩個月我已經試咗佢哋嘅雙效 hair treatment 3次,效果的確好,所以決定推介大家一試。

呢個係非常專業嘅 tailor made hair care service做 treatment 前要先填寫頭髮分析問卷切合個別人士頭髮受損問題,配搭出多達 35 種修護頭皮與髮絲的護理,如抗頭皮肖、平衡頭皮(改善敏感痕癢)、鎖色、深層修護(成日做chemical受損)、保濕(救枯旱缺水)、耀目(針對暗啞無光)、柔順(專攻鐵線頭)、豐盈(最啱無彈性蛋撻頭)等等。

Mix & Match 個人化特效修護
Technician會作出專業判斷,而我的髮絲因為經常接觸 chemical,要加重修補鱗狀表層,所以主打用會 Deep repair mask;加上我近來才染過髮,因而特別混入 color save infusion 精華液,令髮色更持久,也更健康亮澤。呢個 treatment比一般優勝,就係可以一次焗油,達到重修護效果。
塗上過程也很講究,絕非大pat、大pat 咁揵上頭髮,而是要靠手指為髮絲逐少慢慢按上,幫助均勻滲透呢!

結合光學+臭氧療法
塗上髮膜後,配合儀器 15分鐘能令美髮成效倍增此機具兩種光療並可同步注氧,輸出的光能很溫和,能針對頭皮層達致以下療效:
藍光- 是一種殺菌消炎的光源,尤其適合對付頭皮屑。
紅光- 刺激血液循環,改善老化現象,對脫髮情況也有幫助。
純臭氧- 則具有殺菌、解毒、除味、脫臭功效。
過程中無熱感,被微風吹著,嗅到的臭氧味道,令我以為自己置身游泳池中。

搞咗成個鐘,終於吹頭喇,究竟修護效果係點呢?

Result:
嘩!原本缺水枯旱髮絲變得貼服柔順,仲透出難得一見的光澤,果真有起死回生之效呀!
我仲配埋 Repair line for damaged hair 系列返屋企用,希望效果可以 keep 得更好。(左至石:Shampoo $150 / 250ml、Conditioner $160 / 200ml、mask $250 / 200ml)

唔知有冇挑起大家意慾即刻 booking 呢?
記住預約時講明係睇 Yoko's blog,可享以下特惠價:
SP 個人化專業髮絲雙效護理(連吹髮) 原價 $760
Yoko's blog readers 超值半價 $380 (只限首次體驗者)
再送一套SP洗護試用裝
首次體驗後可免費獲贈洗頭水及護髮膜 各30ml 總值 $55

 (即時購買療程,special discount:$1,920 / 4次 -使用限期為半年)

Hair R
尖沙咀亞士厘道 34 號天星大樓 
2882 7270

——————————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:星級秘方「代茶」  愈飲愈輕兼去水腫
大家對星媽陳慧琳、李嘉欣瘦身 formula 那麼有興趣,我都有料爆,是從可靠秘密渠道收風,有關 Kelly 這位靚媽生完第一胎「蝦餃仔」後的速效修身妙法,除孕婦外,絕對適合一般經常嚷著想瘦身之女士。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。