2011年3月11日星期五

Jimmy Choo 第一次獻俾我?!

女人摯愛名牌,Jimmy ChooBvlgari 必榜上有名,且名列前茅!昨天,我與它們有個美麗約會。

Jimmy Choo 高踭鞋,是紅地毯常客,荷李活女星愛侶,我曾幾何時也夢寐以求擁有一雙,哈哈,結果亦真係只有一雙,且意義重大-my wedding shoes
 講真,薄底加上成3吋半幼踭只宜企定定,我試過出街門口是斜路即刻難以平衡,勁驚囉!

昨天 Jimmy Choo 於尖沙咀店舉行配飾新貨 presentation,但我揀了去太古城 East Hotel,因為同時間又是 Jimmy Choo 首支香水發布會,我覺得可以親眼見證「它的第一次」意義更大,且入門價錢比配飾親民得多呢,相信大家也就更感興趣!

到場即被這極具 sex appear 的 backdrop 懾住目光,此名模是誰?原來是 Jimmy Choo 品牌首席創意總監 Tamara ,她以性感邊緣親身上陣,難怪個 brand 嘅設計貫切 feminine 路線啦!

呢 3 張係乜東柬?是饒心思噴上香水的前調-生薑(卡片)、主調-茶玫瑰(麖皮)、基調-雪松(蛇皮)味道,供我們刺激嗅覺神經。

咪以為呢隻係 cocktail 杯,個底是穿窿的,請大家估吓要嚟做乜嘢?

其實係有張噴了香水味道的紙捲在膠杯內,增加 elegant 嘅感覺囉!

現場擺放呢部係咩機器呢?關香水咩事?

就係即時搞咗呢件製成品- 刻有我個英文名嘅銀牌吊飾!(現場人人有份,皆大歡喜。)

Jimmy Choo × Yoko Tsang crossover 香水? 哈哈,我真係太天真!
今次推出的是 EDT 即淡香水,氣味很柔和,且花香迷人,找來男士品評都謂非常討好有遐想, 想魅力迫人的妳不妨靠佢加多兩錢殺傷力!
【40ml $420、60ml $590- IFC / 金鐘 / 銅鑼灣連卡佛有售】

 Bvlgari 美丽約會,待續......
———————————————————————————————————–------------------------
本週《MORE》專欄精采容:
星級秘方「代茶」  愈飲愈輕兼去水腫
大家對星媽陳慧琳、李嘉欣瘦身 formula 那麼有興趣,我都有料爆,是從可靠秘密渠道收風,有關 Kelly 這位靚媽生完第一胎「蝦餃仔」後的速效修身妙法,除孕婦外,絕對適合一般經常嚷著想瘦身之女士。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。