2011年3月31日星期四

無罪惡感好味推介!(下)

噚日推介咗幾款「無罪惡感好味」輕食之選,唔知大家啱唔啱口味呢?還是鬥氣衝去買魔鬼薯片歎呢?
唔知點解,我成日食完 lunch ,隔兩三個鐘又有空肚感,是消化力能人所不能?!相信絕大部份 OL,正餐胃口未必及我,但小食胃口特別大,所以在控制攝取卡路里上要嚴守規條,以下是滿足心癮的飽肚之選推介!
低卡飽肚美味之選—
意大利雲吞+周打粟米湯?
修身餐單竟然咁瘋狂?係呀,不過是低卡版,份量與味道當然不及正常版本。
它們是 Orbis 的花臣健康纖體食品,一包意大利雲吞只得 4隻,仲要係超迷你版,驟眼看仲以為係「食玩」,本來是加熱水浸 4 分鐘即食,但味道實在太淡(我買的已經是香濃咖喱味了),所以我會將雲吞仔加入周打粟米湯,同樣是 Orbis出品,兩者加入 200ml 熱水攪勻就可享用。
雲吞皮是意想不到的滑溜,內裏夾雜少量洋葱、紅籮蔔、薯仔;粟米湯添加了膠原蛋白及膳食纖維,味道似忌廉周打魚湯多D,兩者全素上陣,卡路里合共是 216,非常豐富的自製好味意式 tea set!


若一年前我已經有食 Fancl 呢款健康發芽米湯飯,並唔係當做 lunch,而係 tea time,事關食幾啖似陣風無咗,但同時間飲大杯水又可以發脹夠頂肚喎!好味得嚟至緊要係方便,加熱水攪拌即食,只得 84 超低卡路里,食碗魚蛋米都唔止啦!
我覺得舊有的和風味不及最新呢款雞味咁香濃--- 雞湯配以雞肉、日本水菜及生薑等成分。 (一盒三包 約$110) 雖則價錢唔平,間中食冇所謂啦!

這是多謝昨天網民留言提供的,Pen:「桂格即沖燕麥有咖啡,紅豆,每包約100 卡路里,甜甜哋好味,而且熱飲較有飽肚感。」
營養豐富,含食用纖维、水溶性纖维、維生素A、B1及B2、且高鈣和高鐵。我家姐試過以上呢款紅豆味,覺得香得來有D假,還是喜歡純牛奶味囉!

燕麥有助控制體重外,主要還是有降膽固醇功效,我媽咪遵從醫生吩咐,日日要食少量;我唔鍾意甜食,所以會加入魚湯,千奇咪覺得怪怪的,其實似煲軟咗薏米,好夾且非常好味的!


大胃王絕配!
能夠擁有呢支珍貴嘅台灣百年「泉發蜂蜜陣醋」,真要多謝《MORE》 blog 鄰居 Winnie,她知道我每次去台灣都會 hand carry 返港,所以特登送兩支到我府上,我知訂單排晒長龍呀......非常感激!
其實我以前有飲開蘋果醋,但因為那牌子添加太多糖分,所以久而久之停用了,轉而飲用天然蜂蜜陣醋!而自從知道台灣古小偉老師都大力推祟泉發天然蜂蜜及其蜂蜜美容產品,所以呢幾年我踏足台灣都會上倉呢!當中最愛當然是蜂蜜陣醋,因為個人偏好酸味食物,加上食量驚人,飲醋健康的消脂消滯就最好不過了,富含酵素、胺基酸與維生素,能降血脂、去毒素,健美纖形靠晒佢!($180 / Bitchy Store 銅鑼灣 Red Mall 20-22 號店)

———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
守住年齡的秘密
任由你如何努力在臉上做「保養維修」,手和頸部都一樣會披露你的真實年齡,一向疏於照料的雙手,換來倒刺、脫皮、乾紋、泛黃等問題;被忽視照料的頸部則浮現鬆弛、皺紋、暗啞等情況,令人看來老態畢現。
請留意今期《MORE》雜誌專欄,有我與大家分享的全方位手部及頸部進階保護妙法。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。