2011年3月10日星期四

肌齡逆轉飲料

尋日去 media lunch,見番 年前入行第一份工的 fashion 同事- Polo,當年佢至愛曬太陽,話要同黑人 fall in love 喎,瀟灑豪邁不拘小節係佢個性,所以從來唔理皮膚曬到燶曬到乾,近呢年則無再見過面,直至昨天,她坐在我對面位,先寒喧兩句,隨即單刀直入忍唔住讚佢兼索料。
點解?皮膚可以 180 度轉性?完全無缺水問題,白白淨淨,摸上手測試仲好滑添,tell me why


Polo 笑笑口話估係兩大 main points,姊妹們不妨汲取過來人經驗!
1)      Polo「一年前係我人生中首次開始搽防曬,keep 住日日用,隔咗個多月就發覺乾紋、淺皺紋無再出現!」吓,就係咁簡單?!有理由相信紫外線是催促肌膚老化主要原兇。於無化妝的日子,我多數厚敷透明保濕啫喱面膜出街便算,大鑊啦,怪不得之我周不時做完C6美白嫩膚轉頭一星期又打回原形。

2)      Polo:「嗰時皮膚老態畢現,終於知驚,我上網查到飲紅莓可以抗老化,連續飲咗兩星期,每朝早一杯。結果非常神奇,未飲前在 Clinique press con check 肌齡是 38 歲,飲完隔咗兩星期去 SK-II press concheck 到肌齡一下子回到 22 。」嘩!聽到佢咁講,我嗱嗱聲實行以下大計。
尋日朝早,呢個盒送到我府上,大家估吓係乜東東!
紅白色,I like it!唔通係最潮日本籃形手袋?哈哈,揭開蓋咪知囉!
成個啞鈴咁,原來係最新抵港的抗衰老美肌飲品- POM Wonderful 紅石榴汁
236 ml / $27.9、 473ml / $49.9 (崇光百貨、Three SixtyJusco、一田百貨、UNYcity’super有售)

抗氧化果王由紅石榴榮登寶座(含極豐富多酚抗氧化物)紅莓都要靠邊企呀!
(我上年尾也提及過,可重溫 http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=2258 )
Polo如果你睇到我呢篇blog,快D轉移目標飛起紅莓,投入紅石榴懷抱吧!

Bubebu 家陣賣廣告咩,舔脷仔咁 cute?!

送上門又如何?要我放入口,當然先要仔細了解底蘊:
Q) 成分是否百分百純天然 
POM Wonderful 是美國加州紅石榴最大生產商,果園位於陽光充沛的加州聖華金谷,製成品全部不含人造成分,確保天然我至會放入口,否則寧願繼續飲至愛熱水!

嘩!幾時至有機會親身去加州呢度品嚐新鮮紅石榴呢?
不如揾 sponsor 搞個「抗氧化回春團」!


Q) 我已戒了汽水紙包果汁,因為怕致肥又唔健康的糖份,呢支紅石榴汁會唔會令我破戒呢?
成分極健康,完金不含添加糖 (只有生果天然低糖)、不添加人造色素;一瓶大支裝 (473 毫升)的紅石榴汁由 個完整紅石榴鮮榨成,可想而知抗氧化功效幾咁勁!
Q) 石榴真是抗氧化之王嗎?
2008年發表於1The Journal of Agriculture and Food Chemistry 的研究指出,這支紅石榴汁比紅酒、綠茶及其他果汁如藍莓汁、橙汁等,蘊含更多多酚,能更全面對抗自由基,有證有據,更加激起我飲佢嘅興趣!

至於味道如何?
真係非常濃郁,是我最喜愛的甜中帶酸味,除咗淨飲,建議仲可以溝 soda sparkling water,味道會清淡一點,變相可以慳住飲,因為價錢確唔平呀!
由尋日開始,我將會實行連續兩星期朝早淨飲大計,希望可以好似 Polo 咁瞬間肌齡逆轉,後生五年就夠喇!
一啖都唔留俾我,哼!
 ———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
星級秘方「代茶」  愈飲愈輕兼去水腫
大家對星媽陳慧琳、李嘉欣瘦身 formula 那麼有興趣,我都有料爆,是從可靠秘密渠道收風,有關 Kelly 這位靚媽生完第一胎「蝦餃仔」後的速效修身妙法,除孕婦外,絕對適合一般經常嚷著想瘦身之女士。

1 則留言:

  1. Yoko,
    見你飲紅石榴汁,send個deal俾你睇睇。你覺得okay嗎???
    http://www.gigonzone.com/productinfo.do?method=viewTopProduct&subproductid=972

    Candy

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。