2011年3月9日星期三

風光不再與頂頭大熱

最近個個都趕頭趕命睇演唱會,高妹梁詠琪之後到長髮鄭伊健,緊接下來有經典王菲,仲有剎那光輝蔡楓華等緊你。
以上單位我全部冇睇,反而走去睇張達明棟篤笑,幾咁反高潮。
說實話,張達明的吸引力已經不服當年,拍戲還可以,棟篤笑已經成為林海峰的專利,若非現場睇,被現場氣氛帶動,齋買碟睇應該幾難笑得出,我唯一覺得surprise的是送禮物給現場觀眾時,達明告之是iPhone 4一部,然後反問現場觀眾應唔應該送俾幸運兒,當然全場反對啦。「咁既然大家都反對,我就扑爛部iPhone 4先送俾你!」結果手起鎚落,幸運兒獲得爆芒iPhone 4乙部。


完show,立即趕去銅鑼灣再捧下一場,就係我老公有份參與的Dartslive 2飛鏢聯賽,然而賽事已經展開多場,今日我先至第一次入場。如果你仲未知乜野係Dartslive 2飛鏢機,尋日蘋果日報已經大篇幅報導,仲拍埋片添:


自從hit起掟飛鏢這玩意,我終於覺得stay喺酒吧內有細藝,唔使似悶蛋咁唔好飲酒又不猜枚。今次睇到現場比賽,真係幾鬼緊張,見平時扮晒勁嘅老公震過貓王掟到亂晒籠,真係笑鬼死我。圖中人士係我老公隊team的隊友,我到場時佢哋已經比賽到尾聲,終於都贏咗,恭喜!




我時不時會喺呢部叫 Touchlive 的遊戲機,幫我張咭的Yoko身分扮靚 -爆炸孖辮頭好搶眼,著上halter-neck top 襯乳牛 print mini skirt,重拾久違了的活潑呀!

今次去呢個場地叫 iDarts Nano,位處銅鑼灣渣甸中心7樓,環境普通。我比較鐘意尖沙咀嘉芙中心2樓的 iDarts Club,氣氛同裝修都 decent 好多,沙爹牛丸同墨魚丸仲好鬼好食添!

認住我個「飛鏢名」,下次見到不妨同我玩吓喎!

——————————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
星級秘方「代茶」  愈飲愈輕兼去水腫
大家對星媽陳慧琳、李嘉欣瘦身 formula 那麼有興趣,我都有料爆,是從可靠秘密渠道收風,有關 Kelly 這位靚媽生完第一胎「蝦餃仔」後的速效修身妙法,除孕婦外,絕對適合一般經常嚷著想瘦身之女士。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。