2011年3月8日星期二

中醫妙效!

尋日與我最信賴的中醫師錢太有個約會,就是定期調理身體,自上年9月至今,touch wood講句感冒病痛真係少咗,而我由細到大經常喉嚨發炎的徵狀都消除了,相信是鼻敏感康復了八成的功效,皆因晚上睡覺不再鼻水倒流,那就不會讓細菌在口腔內滋生。

其實早於幾個月前,我為鼻敏感「絕症」嘗試針灸了四次,在 blog上也曾講解多項療法
 (重温 http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=2120 ),估不到就有這樣功德,對於我這類嚴重患者來說,真係要開炮仗慶祝。【錢太謂要有最佳效果應該是八次。】
我剛剛順便做埋第五次,情況確是 very good;但老公只做了兩次,佢嘅鼻敏感情況仲係時好時壞。

實情,我未識錢太以前,真的對中醫學術沒甚興趣、也不相信,有事也只會向西醫求助,現在180度改觀了!
就像是上一次診症,錢太 check 到我的血壓稍為偏低了、心跳也快咗(咁耐以嚟從沒發生) ,她即刻很緊張,問我有無見頭暈、又問我近來食咗D乜,隨即為我針炙手腕特定穴位,一般來說施針15分鐘,但她謂兩分鐘便可(俾我快D自由活動) ,完成後(再針了肚及小腿)check竟然即刻全部回復正常,心諗點會咁神奇?!
從中醫學上解說,以針灸刺激手腕的內關穴,可控制心律正常跳動。

上年十月,謂忙拍戲,身體弄得五勞七傷,她深信要連環針灸和拔罐解困,更將照片放上網,跟大家分享

初試中藥暗瘡膏
各大品牌暗瘡膏我就試得多,真係未試過由多種中藥提煉的天然配方,呢盒似泥色、泥狀嘅暗瘡膏,要嚟敷喺患處,overnight都得。事緣星期日無啦啦鼻側爆了粒大瘡,硬實實的谷住在皮下層,所以錢太順便開埋呢款膏俾我,我連額頭上兩顆暗粒都試搽埋,兩日後 feel 到大粒瘡變軟及縮小,至於暗粒亦有受控迹象,必備旁身!
我下次見錢太時,會追問有無咁天然嘅外塗美白偏方先!

似拖肥糖的中藥暗瘡膏,由於是啡色,出街唔用得,只宜家用!
萬全堂 皮膚外用【余氏藥膏】
成分:獨活、芒硝、生天南星、皂裏、生草鳥、冰片。
功用:消腫止痛,軟堅散結、淡化色素。
用法:每日外用12次。

「萬全堂」
香港皇后大道中 88 號勵精中心 15 樓
電話:2525 9288

於登記時填寫個人資料,請於介紹人一欄填上: Yoko Tsang,就可享以下優惠價:
1) 每次中醫診症 原價 $200/次,現在免費
2) 針灸面部 原價 $600/次,
十次療程有 8 折 
——————————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:星級秘方「代茶」  愈飲愈輕兼去水腫
大家對星媽陳慧琳、李嘉欣瘦身 formula 那麼有興趣,我都有料爆,是從可靠秘密渠道收風,有關 Kelly 這位靚媽生完第一胎「蝦餃仔」後的速效修身妙法,除孕婦外,絕對適合一般經常嚷著想瘦身之女士。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。