2011年3月2日星期三

護髮產品 分身術!

周不時收到讀者留言問我護髮心得!
其實,兩星期內將會介紹一個極好效果的 hair treatment 俾大家,仲向呢間 salon 爭取了優惠價,敬請密切留意!
今日想分享洗髮後點樣護理,先至叫愛錫每根髮絲。
我天生髮質偏乾,加上堅持留長髮及腰,營養梗不足以供至髮尾,每次洗完頭之後,至怕就係濕立立時梳頭,好難搞,我諗長髮一族必會深明此苦況。
有乜解救方法?

今次集中講解洗髮後之針對性營養補給。
以下呢幾支護髮產品,臨危受命,分身應付頭髮所須。

濕髮時-呢個時刻頭髮鱗狀表層仍然張開,是髮絲最脆弱嘅時侯,要把握補充養分,注意不同部位髮絲應配對不同之合適產品。
中段至尾段髮絲即時噴上修護營養水,我用的是Wella Professionals活能再生噴霧,含乳木油、抗氧化因子,可以令頭髮更柔順易梳,質感輕盈,絕對不會阻礙乾髮後的飄逸美態。
Shop listHair R 尖沙咀亞士厘道 34 號天星大樓1樓 2882 7270

髮尾必用油狀輕柔按摩,貪佢足夠滋潤至啱對付乾旱易斷開叉髮尾。我近幾個月常用的是曾在《MORE》內提及的法國 KÉRASTASE 極緻修護精華油,是由四種珍貴精油調配-玉米油、堅果油、山茶油及巴卡斯果油有效修補張開了的受損磷狀表層。
KÉRASTASE $480 / 125ml 查詢熱線: 31801510

染色後- 要揀專門具鎖色功效的修護產品。我買咗 Schwarzkofp Gliss Kur color protect hair repair 免沖洗乳霜,科研「髮絲細胞修服系统」,供給蛋白質營養,標榜鎖色達90%。我覺得質地有D立,所以忌貪,搽若榛子果仁般分量已足夠,至鍾意有微閃粒子,搽在頭髮上會有閃亮效果。
【尖沙咀龍城药房 約$65

吹髮前- 熱風有幾傷頭髮相信無須我再大費周章,於吹髮前建議噴上防熱風噴霧。我捧場多年的是 Toni & Guy Heat Defence Spray,此乃專攻直髮用的,除咗覺得心安理得,又真係好似可以令頭髮無咁易黄和乾旱。
【萬寧 約$90

乾髮後- 頭髮柔順健康都仲未夠靚嘅!我要人工化閃爍光澤,加強吸引力。呢支 kms silksheen,是水溝油配方,乾髮後遠距離噴在整體髮絲,會營造出低調閃亮感。
【尖沙咀龍城药房 約$75
——————————————————————————————————————–-------------------
本週《MORE》專欄精采容:率先試 隱形微針換膚術

今次我要作介紹的的新療法,是既擁有MTS的美容功效,又杜絕了其危險性,名堂是「矽藻微米骨針煥膚療程」。骨針?初初得悉時,也非常譁然!原來自18世紀以來,骨針是歐洲視為治療皮膚問題的傳統秘方。
詳情請留意今期《MORE》專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。