2011年2月1日星期二

超值兩折享受 RF還原「小顏」術!

屈指一算,我於上年尾104日被邀最新第三代 Thermage測試,依家已經有3個月喇,firming 效果係唔錯,無枉費我塊面被Dr用上個半鐘狂打600吓,亦不枉我忍受當中十幾下灼熱到似被煙頭燒呀!有網民問我:「Thermage 聽講好似好貴喎!值唔值得做?」首先我會問閣下貴庚?若然未到女人四十,倒不如慳番D錢,因為皮膚鬆弛地步未至於無藥可救,大拿拿成35(視乎部位及醫生級數)做一次treatment......雖則官方數字效果 last 到兩年。倒不如持之以恆到美容院做RF射頻,價錢足夠3年不間斷咁做,仲有埋事前潔淨、事後補濕、專業款待,識揀的話效果絕對可喜可賀!

大膽講句,無美容院會唔入RF機,但效果可以差別很大,除了是機種也關乎美容師手勢,由下而上、走淋巴位、調較熱度等等。而我特別 concern 做 RF 之後的配套,因為表皮及真皮層都加熱了,細胞 acive,此時是肌膚最渴的時刻,請別是但俾塊低質 mask我敷便算!
我喺 Dermagram 有 facial course,之前一直做「貴族護理」,即係強攻保濕滋潤;後來做埋 RF 射頻緊膚 treatment,面連眼約個半鐘,效果真係 good,新年前後搶修水腫臉龐最合時!


幫大家爭取了超值兩折體驗價,只是百多元,家陣買塊名牌 paper mask都隨時唔止呢個價啦!

Dermagram Radio Frequency 
Eye and Face Lifting Treatment  【90mins】
Special services:
1. 按背
 未講主菜,先講伴碟!向來最鍾意 Dermagram 獨有的細心鋪排,做 treatment 前會先
按背,讓身心 relax 有助往後養份吸收,呢 part 係附帶送贈服務,用料都好講究:
用上貴價的保加利亞玫瑰香薰按摩油,氣味舒緩,兼且潤澤皮膚。

2. 按手
在最後面部敷上軟膜的時候,更會把握時間同步做 hand treatment-同樣以玫瑰香薰油按摩,我双手肌肉超繃緊,呢個 step 特別enjoy
隨後戴上手套助精華更滲透

 3清走怪瘡
幫我的美容師有一門超高技術-專清難搞暗瘡、暗粒。事緣我頸上出咗一粒小瘡,自己忍不住手擠過乾淨,經已結痂,殊不知美容師仔細看看便說:「仲藏有走米仔喎!少少痛,幫你清走佢!」結果係點?
圖示便是它。而額頭積藏已久的兩小暗粒,也逃不過她的法眼和妙手。雖則過程都幾痛,但真心佩服及感激,否則手尾呀!估唔到,繼針清王後又遇高手,她謂有幾位同事都做得到,細問至知原來皆受過特訓。

護理重點:
去角質
 
潔面後塗上天然成分去再質面膜,配合熱蒸氣助毛孔擴溶解污垢油脂。

雙極射頻緊膚
圓形扁平机頭供面部用。
兩粒波波狀供眼部專用,以配合按摩。
美容師在過程中很關注到射頻溫度「有感到暖意嗎?太熱會傷害表皮、唔熱又會無效果。每人皮膚受熱程度也不同,以我自己為例,經常接觸光學,所以皮膚感溫會較一般皮膚低,當時要調較至 度能量我至 feel 到合適的温暖感,美容師說一般人用 度已表示足夠。
今次的射頻 treatment 與我以往做的有一大分別,就係完成 RF 步驟後的 分鐘,仍然強烈 feel 整個臉龐仲 keep 到餘溫,以雙手觸及很暖,證明呢部 RF 機真係 work確實有效達至真皮層加熱,使骨膠原改變結構收縮,達到即時收緊從而提昇輪廓。

Double 精華
呢個時候唔係就咁敷 mask 就算喎!美容師先餵我皮膚飲矜貴的「28天撫紋緊緻安瓶」解渴兼 cool down,用咗成 5ml 不停搽不停按直至皮膚飲飽水,呈現水潤光澤感,仲未完….
即刻覆蓋軟膜迫令養分加強滲透。呢個倒膜再次混入Ampoules-濃縮精華,夠晒 rich 呀!

完成後,面龐即時有緊緻感覺,做到去水腫效果!我要求美容師集中多D眼袋位,血液循環好咗,眼圈也有助減淡,皮膚非常之滑溜,仲好水潤。
建議兩星期進行療程一次,每次完成後3-在家keep住勤做保濕,皮膚特別吸收啊!

想立即試 Dermagram呢個 facial,即睇以下細節:
RF射頻護理 (包括眼及面部) $880 / 90 mins
blog 尊享超筍價 $168,名額100位。
***敬請留意 special price 限新客户,優惠期至2011年3月31日止。
請致电以下3間美容中心預約。
(21日早上11時半開始,請說是Yokos Blog readers 以供核實)

Dermagram Beauty Centre
銅鑼灣景隆街21 (Sogo後面)  2838 1986
旺角新世紀廣場2235              2318 0968
屯門市廣場111031-1032   2404 0630
Dermagram 保留最終優惠決定權
———————————————————–—————————————
本週《MORE》專欄精采容:

迷上增大眼 植睫毛術

 身為女性,也不得不佩服大家的天性!
為咗靚,甘願奉上無限金錢與時間,當中最令女性不能自拔的貪靚手作是——植眼睫毛、gel甲、電熨染髮,一做可以三、五、七個鐘,一觸即發無得斷尾……迷上癮!
今次想講的是女生頭號貪靚玩意——植眼睫毛,請留意今期《MORE》專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。