2011年2月24日星期四

用iPhone「講」SMS

如果稱善用科技的人為「科技達人」,咁我好肯定自己係科技「不達之人」,至少一切電子溝通方式我都不擅長。例如這個 blog,我也摸透了一段時間才適應,但其實仲係有些不明,例如 blog 尾的「本週專欄精采推介」,那些字體時大時細,排列又不整齊,我都唔知點解決,鬼咁肉酸就真係激死我唔少細胞。
覆email就更加大鑊,每日排山倒海咁湧現,有時會用電腦覆,有時出街會用iPhone或iPad,總之覆到幾混亂,經常miss了部份讀者的email都矇然不知,有時實在對不起大家的熱情。
不過用了iPhone 4後,就真係發覺iPhone其實有好多新科技玩意兒,例如最新的「TalkBox Voice Messenger」 :
如果裝了的話,就會收到以上的通知,話你知有「message」。
而呢個message並非普通text message,而係一個「voice message」。
只有一按上圖的「藍色」對話方塊,就可以聽到對方的語音訊息,即係將SMS變成話音,嘩,簡直方便我呢D淨係識手寫輸入,仲要寫得非常慢的人。
只要按實下方的「Hold to Talk」就可以錄低你想講的message,錄完就會自動send俾對方。
不過加入聯絡人方面,就冇Whatsapp咁方便,可以真接從phone book搵到聯絡人,用家最好連接facebook,搵出facebook friend list內有裝TalkBox的朋友,否則要自己輸入朋友的username或登記email,呢一點似MSN,比較不便。
但諗深一層,你會肯send把聲音俾對方當SMS的人,都一定係親朋密友先會咁做啦,原來又幾溫馨咁喎!


——————————————————————————————————————–-------------------
本週《MORE》專欄精采容:
踢走背部暗瘡 家居浸浴作戰



暗粒暗瘡是女性死敵,就算天生擁有完美肌膚,都難免被工作壓力、夜瞓,又或是突如其來的暗瘡侵襲。但我認為最不能原諒的,係你永遠發覺唔到它的存在,一但發現如臨大敵的背部暗瘡!

有咩辦法對付?




詳情請留意今期《MORE》專欄。
http://yokotsang.blogspot.com/ 

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。