2011年2月15日星期二

激抵價體驗 日式小顏 facial 來襲

頭大雖然聰明,但會拉近頭身比例數字,試問有邊個女仔唔想自己係「九頭身」完美比例?頭大面大,拉勻就變成七頭身,除了讚一句「造型cutie」,與美麗標準好似拉不上關係。
所以各位愛美女士都想瘦面,面細真係點襯都好睇,戴頂冷帽都會型過人。日本人就稱面細的人做「小顏」,加上日本女士特別愛美,所以有一系列的「小顏術」,務求令你塊面變得更美更細,令造型變得更容易。
聽完係咪覺得「小顏術」好吸引?我自己都覺,所以我早在三個月前,已經暗中測試一個來自日本的「小顏facial」!而經過呢三個月的長期測試,我發覺到真係對瘦面有幫助,而提供這個「小顏術」的treatment centre也和我一拍即合,於是你會在今期《MORE》看到一個有我endorse的瘦面推介!哈哈,真係唔試過有效都唔敢介紹呀!


呢個完全承傳日式「小顏術」的做法,就由我在這裏詳細講解給大家知啦!

「小顏術」重點之一是採用日式「しあつ」(音:Shiatsu,解指壓術)指壓手法,透過定點穴位將面部多餘水份排走,然後以輕柔拉提方法重新塑造「小顏」面形,令輪廓變得更細緻、緊緻。
我親眼看著專誠由日本而來的指壓大師作示範!

別看輕這種指壓術,因為9 Beauty 的技師都是由日本師傅指導下學有所成,而且日本的「しあつ」受日本厚生省規管,技師的指壓術都受當地認可,令我更有信心!

除了手法出色,連facial按摩的過程都採用來自日本的無添加護膚品牌 ENARY ,最特別當然是其含有日本當今最hit的甲殼素,有極佳保濕及鎖水效能、增加肌膚彈性和光澤、活化細胞、修復傷口、高度抗菌、有助重金屬毒素排出——心諗有無咁誇張呀?!但有位日本通友人告知,當地人甚至會將甲殼素粉加入食水飲用、煮飯洗菜和浸浴等,講到咁吸引,點可以唔試呢!

皮膚吸收晒 ENARY 多款產品後,即時水潤通透,仲有難得一見的反光添!勁!

除專業手技外,最後當然有配合美容儀器的步驟- RF 雙極射頻,透過加熱真皮層,讓膠原蛋白纖維收縮,令排列變得緊密,同時有效縮減脂肪細胞,速效變小顏!我試過咁多美容院嘅 RF 機,呢度可算是數一數二的快見,因為引入的絕非平價機種,能量可調較達專業用級數,要知道原理是真皮層接觸到適當的熱力才有發揮緊緻效用喔,更重要是操作安全嘛。

RF 射頻真係最快去水腫嘅神奇技術,重要暖暖的鬼咁舒服喎!

睇埋以下環境,真係靚到冇得彈!雖然我從不以裝修堂煌的美容院為賣點,因為我一直深信,只要做得好,裝潢簡陋我一樣照去可也!但這裏的靚裝,確實令人非常享受。


這個日式「小顏術」現提供一個非常抵的體驗價,首次試做都只係$288!還包括頸部及臉部。成日 e-mail 問我點瘦面、點去水腫嘅姊妹們,快D試吓喇!
療程價是$8,800/10次,在中環的心臟地帶可以搵到一個用貴料但價錢咁抵嘅 facial,真係唔容易,最適合各位OL放工就去做呢!

9Beauty  中環威靈頓街27號地鋪
Tel:2810 8120
www.9-concepts.com

——————————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
遊日必掃 平價美容三寶
家陣,香港人最愛遊日韓台三地,我亦然!上月尾到日本山形縣工幹,隨後留
守東京加入激安購物戰團,指定動作當然不少得搜刮既平價又好用的護膚品介紹給大家!
詳情請留意今期《MORE》專欄。
http://yokotsang.blogspot.com/ 

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。