2011年2月23日星期三

泰式秘店拿手菜

今日又同大家分享美食!
上星期介紹咗我很喜愛的泰國秘店3D燒魚,今日仲勁,呢條魚何止3D,擁有嘅係藝術品造型,見到都食指大動,「先敬羅衣後敬人」咪就係咁解囉!
噚日覓食去到北角電器道街市,皆因「為食兵團」3位組員同我講呢家泰式店有幾咁好食,仲要無乜人知,果然開咗3年,見到除咗Hong Kong Walker有介紹過,真係無其他雜誌講過喎(心諗係咪無出位嘢介紹咋?!)
即管做測試員。

登登登,裝好身,出嚟俾大家睇:
泰式炸魚 $78
成件擺件,好有動感,似跳水姿態!
不如叫你做「側身轉體360
擁有浮誇外在美,那內在美得唔得先?
炸得唔錯,邊位微脆,魚肉 juicy,精髓是秘製醬汁,葱花辣椒蒜粒大混醬,酸中帶辣,味覺刺激提升,這做法將平價魚變成美味姿態登場,勁!
最讃大廚心思,拆骨起肉切件,啖啖肉,最啱「怕吐骨男」。
炭燒猪頸肉 $52
呢碟餸與上面條魚相映成趣,猪頸肉樣衰衰膚色不均,看來挑不起我食慾。
叫你做「曬燶咗猪頸肉」
即管放入口,嘩!出奇地好食,真係豬不可以貌相,提名你參加全港猪肉組爭霸戰都有機會響朵呀!邊位燒得非常香脆,滲出微微炭香,肉質爽口絕不嚡口,仲夾雜著濃濃清香肉汁,水準相當之高。
蝦膏炒貴刁  $43
呢碟貴刁似切碎了的粉皮,口感煙韌ok,但蝦膏味唔夠濃,偏淡,而且炒得不均,味道不是整體性,有淡口也有啱味,夾餸都要睇運氣?!
紅咖喱雞 $53
配菜比主菜出色,即茄子、青豆角浸滿咖喱香很醒神,無誠意的雞肉又是雪藏雞柳,嚡口又無肉味,失望!早知聽老板娘話叫燒雞啦,佢燒猪頸肉好味到震,燒物一定有番咁上下水準!
這裏有6款特式菜要先預定,我最想試的是泰式炒鮑魚......下次啦!
呢間舖得嗰4張枱仔咋!去之前記住先致電預約,因為朋友試過某星期六 7點半去到,等咗45分鐘都無位,結果掃興轉場。

泰爽甜
Tai Som Tum Restaurant
北角電器道 299 號街市大樓熟食中心 2/F
Tel: 3622 1795
Opening hrs: 6:00-11:30pm
——————————————————————————————————————–-------------------
本週《MORE》專欄精采容:
踢走背部暗瘡 家居浸浴作戰



暗粒暗瘡是女性死敵,就算天生擁有完美肌膚,都難免被工作壓力、夜瞓,又或是突如其來的暗瘡侵襲。但我認為最不能原諒的,係你永遠發覺唔到它的存在,一但發現如臨大敵的背部暗瘡!

有咩辦法對付?



詳情請留意今期《MORE》專欄。


http://yokotsang.blogspot.com/ 

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。