2011年2月22日星期二

貴得有道理?

噚日講過 IFC The Box 係衆多 Beauty Press Con 據點,其實仲有同一層 H One,呢度嘅食物質素更高,當然各大美容品牌也就要花費更大!
上次 Guerlain launch Parure Pearly White 系列的  press con 就是在 H One,我通常晚刻同朋友去 H One 都係必食燒雞,當日 main course 我揀咗燉牛,本來望住大碟上面嗰件又細又黑掹掹嘅牛肉無乜奢望,點知一放入口真係難以置信,又軟滑、又 juicy、仲好重牛香味添,so good!稍後要約朋友再去食過至得!
呢碟主菜叫「燉牛」!咪睇佢細得可憐,只得一口牛嘅size,油脂、肉味滿載驚喜!
Guerlain 當日請來示範新產品的 model ,一衆傳媒認同靚到暈呀,真羨慕她的五官與臉形比例,精緻到似洋娃娃,其高貴與媚態非常切合品牌-法國嬌蘭!

轉入正題,噚日提過會揭曉我搽咗乜嘢令皮膚色 tone 即時好似變魔術咁-由暗淡無光變得神采飛揚,就係以下呢兩款產品,先旨聲明價錢確唔平,皆因既有化妝品美顏效果又蘊含大量上乘護膚素材呢!
似 skin care 的 make up!
推介一
Guerlain Lightening UV Base SPF 30 PA+++ $420 / 30ml
呢支係可以全面保護紫外線侵害(因為係PA+++)和抗氧化防曬面霜,兼具修飾,仲有美白和保濕護膚功效添!
相信大家都知,不同色調具有不同修飾功效:緣色可以降紅遮暗瘡印、紫色可以去暗黄膚色,咁呢支淡粉紅色防曬底霜又知唔知有咩功效呢?答案是塗上後即時透出紅粉菲菲的健康感。
此外,特別加入的微閃粒子令光澤感更強,可以掩飾倦容,膚色看來明亮剔透。
質地潤而不膩,在不想化妝的日子,我會單塗它便外出,令膚色看來均勻一點又有足夠的防曬保護。

推介二
雪花秀 Extra Refining Radiance Foundation SPF12 PA+ $760 / 30ml
未正式介紹呢個新歡-雪花秀新粉底霜之前,先重溫我之前追捧開的好嘢:
其實早於幾個月之時,我都一直係用緊 Guerlain 支 Lingerie De Peau 粉底液,我在《MORE》專欄內也有特別提及,盛讃薄、貼、水潤、遮瑕 ok。
咁好用,點解我最近又會轉?因為試新產品就係 beauty blogger 美容使命,哈哈!當然亦因為天然轉乾,所以呢款雪花秀最新粉底霜真係非常合時,讓肌膚有機會進補!
其成分滋補到不得了,融會珍貴韓方草藥配方,包括萃取自韓國西海大青島百年赤松活膚精華、珍雪複合油選取 色種子嫩芽,並以珍貴溫泉水浸泡發芽,加上雪花秀著名「滋陰丹」及「滋陰補衛丹」為肌膚補陰,促進皮膚再生同時延緩衰老
扭開瓶蓋,未搽上面,那股草藥芳香已飄出來,真的非常怡人。這個味道令我非常深刻,因為記得幾年前第一次到中環雪花秀店做 facial,那股清香在我面上一整天也不散,連同事都嗅到,勁!
試用後感:搽上呢個粉底後,肌膚水分即時明顯提升,感覺很保濕,乾紋都可以被撫平,連續日日用都無出過暗粒,簡直似搽咗護膚品嘅效果,卻又做到粉底應有嘅均色、柔滑肌膚作用,但若然雀斑或印痕明顯的你,這粉底就不適合了!
定價七百幾蚊確實唔平,好在我揀最淺 No 21 Natural Beige 色調,都啱媽咪一齊分享啫!

我無話打你入冷宮喎,俾個機會你同大家 say hi 啦!Guerlain Lingerie De Peau Foundation $420
——————————————————————————————————————–-------------------
本週《MORE》專欄精采容:

踢走背部暗瘡 家居浸浴作戰


暗粒暗瘡是女性死敵,就算天生擁有完美肌膚,都難免被工作壓力、夜瞓,又或是突如其來的暗瘡侵襲。但我認為最不能原諒的,係你永遠發覺唔到它的存在,一但發現如臨大敵的背部暗瘡!




有咩辦法對付?

詳情請留意今期《MORE》專欄。
http://yokotsang.blogspot.com/ 




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。