2011年2月21日星期一

神采眼妝教學!

呢陣子特別多 beauty brand 搞 press con,一日有兩、三場,真係無誇張!就以今個星期為例,IFC The Box 絕對係至爆紅熱點,有3個品牌都喺嗰度搞 media launch,搶閘春夏妝品發佈,仲有臨臨種種美白 skincare 趕住炎夏前亮相。
如果全部去齊,就會忙過返工!誠然,我只會揀選合適時間、有興趣新品、特別偏好品牌,既是聚舊,也可第一時間掌握最新美容資訊報告俾大家知!

咁多新品喺手,精挑細選下,有幾款的確值得擁有嘅,今日先打頭陣係佢:
Kanebo COFFRET D’OR 的 eye palette -四色眼影 $310
向來買 eye palette,最怕幾種眼影色裏只獨愛一、兩種,其他打入冷宮,咪即係浪費 palette 設計原意,兼且嘥錢!呢盒早前推出的 Kanebo COFFRET D’OR 組合就非常合眼緣,有齊我心儀的顏色,包括粉紅、金啡、深紫、閃亮白米,用上重疊技巧,眼型輪廓層次就此活現;加上微閃粒子,皮膚會看來較潤澤,怕眼腫?眼線就是救星啦!

噚日喺屋企專登化咗個眼妝,即睇示範:
色系#01 Sweet Brown
Step 1打底去暗啞、閃亮顯眼窩
先用a-閃亮白米,以毛掃將全個上眼蓋打亮,目的去除膚色暗啞及突出眼部立體感,緊記要顧及眼頭鼻樑位。

Step 2加深眼褶位、眼窩更深邃
接著用b-金啡,以大棉頭集中在雙眼皮褶位來回擦上,色澤會較顯現,中間至尾部要特別重手加色,可令眼窩看來更深。

Step 3打亮眼頭、增大視效
接著用c-粉紅,以小棉頭將色澤塗在上眼皮前部三分一,注意也要塗在下眼線前方,視覺上會更一體化,其閃亮度有增大眼視效,也有助散發淚汪汪迷人眼神。

Step 4輕柔眼線、眼形改造
最後用d-深紫,這是專供描劃眼線的柔軟質感,以像毛筆的小掃掃在上眼線,尾部拉長及剔起,看來更醒神;別忘記描劃下眼線,只須集中在眼珠底部至尾部,令眼睛看來更圓杏,眼神也不會太兇惡。

Step 5描內眼線、眼珠醒神
 Bourjois Contour Clubbing(Waterproof) 41 black party,防水效果超勁,筆蕊軟硬適中,蠟質柔滑極易描劃,且容易上色,最緊要唔易溶化不怕變熊貓眼,是我至愛之選!(約百元,Watson’s有售)
由於我上排眼睫毛與眼珠間有明顯肉色露出,所以要靠劃內眼線將兩者視覺上連貫,會令眼珠看來更圓大,千奇咪睇少呢個步驟,確是化妝界magic step

Step 6搽睫毛液、對比鮮明
我最近先開始試用 Lancome 呢支mascara(Virtuose Precious Cells High Definition Curves & Length Mascara011 Intensive Black),發覺擦頭可以做到睫毛根根分明,亦算濃密,效果自然。不過遇著潮濕天氣,其捲曲度 last 得唔夠耐,要再靠電熱棒幫手!

Step 7加深上眼線、精靈富神采
Bourjois Liner Glitter Fizz 31 black star,超幼長掃頭,容易描劃,最愛黑中帶銀閃,效果 shinny,色澤無咁實,看來更型格;劃上一整日都唔易甩色,那就無須記掛經常要補色。(約百元,Watson’s有售)

妝前妝後對照圖:
自問,妝前妝後分別很大啊!我一向都認同化妝品的確係偉大發明,令女士們增加自信心呀!
***這兩張相 skin tone 有超大分別,聽日再話俾大家知我用咗咩法寶啦......待續。
———————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:

踢走背部暗瘡  家居浸浴作戰
暗粒暗瘡是女性死敵,就算天生擁有完美肌膚,都難免被工作壓力、夜瞓,又或是突如其來的暗瘡侵襲。但我認為最不能原諒的,係你永遠發覺唔到它的存在,一但發現如臨大敵的背部暗瘡!
有咩辦法對付?
詳情請留意今期《MORE》專欄。
http://yokotsang.blogspot.com/ 

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。