2011年2月17日星期四

西環最強火窩--鼎煌

好耐冇寫過食評,因為試了好幾間新菜館,都不值得我動筆或介紹大家去。
在這個冬天,我這個火窩痴幾乎食勻整個港島區的火窩店,好的地方大家心裏有數,新的也食過不少,相也影了不少(錢都花了不少),但連自己也不會回頭再食的,又點可以介紹俾大家?
直至呢個冬天就快完結,先搵到一間我覺得非常滿意的火窩店,雖位於比較偏遠的西營盤,但絕對值得搭車去食!店名仲同我非常喜歡的台灣麻辣窩天王「鼎王」個名相似,係叫做「鼎煌」!


這裏的湯底選擇非常多,價錢更係大眾化,本來想點魚湯底,但第一次試食,唔知掂唔掂,唔夠點。但見到有冬蔭功湯底,定價$58,一於試下啦!
湯底上桌,一撈之下,嘩!湯料超豐富!係咁易就撈到一隻鮮蝦兩件鮮魷,個窩份量唔細,啖湯仲要好飲,湯料足到爆,超值!
本來怕湯底唔夠料,所以點多份豬軟骨淆湯用,睇怕用唔著啦,點知豬軟骨又係好鬼正,爽脆香腍,又係驚喜之作。
其實點冬蔭功湯底配清遠醉雞,幾唔夾的!不過我鍾意食雞,冇計,照點,食落都唔差。
肥牛當然要點本地手切牛啦!佢特別在可以自己發辨揀牛的部位,我就自然揀牛頸脊,仲特登點冇咁肥的部份,雖然冇咁腍,但牛味香濃,不過我老公就嫌唔夠肥囉。
有肥牛就自然要點牛胸尖,將佢拍住肥牛一齊食,掂到暈!呢招食法係唔少「牛魔王」的指定食法,不過今次的牛胸尖切得厚得滯,食落口較韌,呢點我已經即時同對方反映,相信大家睇完去食,一定會切得較薄易入口。
碟肥牛唔夠肥,唔係對方的錯,只係我個人喜好,我老公都嫌佢瘦,自己再整碟「細牛」加肥版,成個賣相當堂配神晒,食到呢一刻佢先笑番咋!佢梗係話好好味啦!
咪以為落籍西營盤,地方會好簡陋,實情係靚裝,不比銅鑼灣的食店差。
食完仲有糖水送,原來老闆在屯門經營糖水店,每日從屯門新鮮帶來各式甜品送客,我要了紅豆沙,不錯,但當然唔夠西營盤正街的源記咁正啦!
食完已經有衝動叫齊成班 friend 再食過,咁橋三月我會搞個三十人開年飯局,咁梗係問下有冇VIP房啦,點知真係有!間房有齊卡拉OK同麻雀,可以俾大家玩到凌晨三點,打邊爐有咁豐富的餘興節目,好耐未試過啦,一於訂房!
呢間火窩店今年一月先開張,新到上openrice.com都搵唔到佢的資料,坊間飲食雜誌都未介紹過,連網上食評都未有,如果你有幸睇到我呢篇食評,肯定係全港最早知道呢間正店的人,一於先食為快!亦有好多明星已經幫襯過,包括影帝梁朝偉同劉嘉玲,證明係掂先有名人幫襯啦!




鼎煌
西營盤皇后大道西399-401號地鋪(近水街)
2151 1801



——————————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
遊日必掃 平價美容三寶
家陣,香港人最愛遊日韓台三地,我亦然!上月尾到日本山形縣工幹,隨後留
守東京加入激安購物戰團,指定動作當然不少得搜刮既平價又好用的護膚品介紹給大家!
詳情請留意今期《MORE》專欄。
http://yokotsang.blogspot.com/ 

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。