2011年2月16日星期三

一講再解 「神級射頻童顏機」

RF射頻又稱電波拉皮,其瘦身瘦面實證,令當今愛美一族為之著迷!台灣多位年過45歲明星更於《康熙來了》節目上笑言激讃:「如老虎狗咁鬆嘅面部都可以收緊番!」


原來百幾年前射頻技術原先是應用於心臟病學、肝臟腫瘤等臨床範疇,至2002年獲FDA批准後,始用於皮膚美容範疇,大量文獻報導射頻存在去皺、改善皮膚鬆弛、改善皮膚質素等效果,即時令全人類著迷。


噚日推介咗我經常去嘅 9 Beauty日式 Shiatsu+射頻療程,標榜最多人認為自己有需要的瘦面功效!今日想講解12月中我曾在《MORE專欄》介紹過,在卓悅獨賣的 Dr. Bauer 家用版射頻美容儀,與大家分享這幾個月收到的 email 查詢。


新年期間朋友到訪我家,都被呢個盒吸引住-問長又問短,仲爭住試用,麻雀枱上收番大家體驗價,哈哈!
$6,569/ (Dr. Bauer射頻機連專用青春營養導入霜200ml) 卓悅有售
過程即使用上最大度數-level 3,只屬微溫熱,感覺非常安全,但效果不及坊間大機快見效,要頻密做!

俗語有云「不怕生壞命,最怕改壞名呢部 Dr. Bauer 家用版射頻美容儀的確改咗個好成功引又著目嘅名-「神級射頻童顏機」標榜15分鐘即變童顏BB、教人無敵V面必勝法、眼圈眼袋剋星、通淋巴還童術等,確實引人入勝!

原來好多人都對呢部機好有興趣,於專欄見街當天,魔掌技師Winny是第一位即致電給我:
Q「係咪真係得?我個friend諗住去買喇!」
效果-係有!但別期望又快又勁,以為今日做聽日瘦!皮下層膠原纖維被加熱後,都要俾D時間佢active至會收縮,即firming,周期至少兩星期;皮膚鬆弛情況愈worse,緊緻成效愈顯見;即時效果可以有,但很視乎識唔識過程中行淋巴位,帶動多餘水分和廢物排走。

仲有多位網民查問:
Q「我對呢部Dr. Bauer家用版射頻機都幾有興趣,但唔知應唔應該買呢?」
未講效果,先要問有興趣之士是否3分鐘熱度性格?因為據研究顯示及我親身試用,真要隔天做15分鐘才可發揮最佳效用,仲要持續3星期,無心做奉勸咪買,賴部機唔得無人會退番錢呢!
Q「同出去美容院做有咩分別呢?」
咪就係唔使出去,可以慳番D搭車時間留係屋企做囉!
Q「究竟射頻點解可以令皮膚靚?」
射頻波可以穿透表皮基細胞屏障,使真皮層膠原纖維加熱,膠原纖維延伸,使鬆弛的皮膚皺紋被拉緊,達致美容去皺、皮膚光滑的指標。
Q「好似好貴咁,值唔值得買呀?」
即管分析婆仔數,坊間美容院一般面部射頻護理(不包括頸部)收費約六百元一次,約做十次便等同機價,假如自己擁有一部,起碼用足幾年,更可以惠及屋企人;再唔係約朋友上屋企做facial,賺埋$添呀!
Q「部機除咗自己做,幫男朋友做得唔得?」
Sorry,真係唔得!效果唔work兼且有危險,咪好心做壞事-整親自己兼連累愛人!
因為呢部機的單極射頻原理是需手握導電棒,藉此傳送電波,讓真皮內的組織受熱;而這機導電板設於手棒上,故只能透過用家自行使用,才可以達到搪瓷頭 / 人體 / 導電板三方面的對流,達到射頻效果。
Q「部機喺邊度出,操作上安唔安全呢?」
唔安全又點可以光明正大喺香港賣,高調強勁宣傳攻勢,除咗雜誌仲wrap埋成架電車添!由瑞士科研、韓國製造,獲韓國專利局、GMPKFDA認證品質的安全性及有效性。
唯一要留意一點,假若自己進行療程時與別人有身體接觸,有機會輕微觸電,需小心。
Q「想問有無折頭?」
吓?!如果我係代理一定俾折你。

 正確按面步驟:
為配合人體循環系統,動作必先由左邊開始,再到右邊;從下而上,即頸至面,再到額頭。隨機附送教學小冊子及DVD,唔驚買咗唔識用!

呢部射頻機我除咗要嚟做面,仲會用盡佢:
預防手紋
對付大腿橙皮紋
為小腿修緊及去水腫

必睇真人示範片段,即使無機都可以用雙手配合,教大家正確通淋巴回春美顏法,容易理解和掌握。




***緊記凡事適可而止!頭一個月可以頻密點,往後一個月三至四次作為 maintenance 已足夠;此外,由於真皮受熱,緊記不忘為它 cool down -多多補充水分和營養,我每次做完機,也會隨即敷上強效面膜駐顏,特別吸收呀!

——————————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
遊日必掃 平價美容三寶
家陣,香港人最愛遊日韓台三地,我亦然!上月尾到日本山形縣工幹,隨後留
守東京加入激安購物戰團,指定動作當然不少得搜刮既平價又好用的護膚品介紹給大家!
詳情請留意今期《MORE》專欄。
http://yokotsang.blogspot.com/ 

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。