2011年2月3日星期四

兔年大潮拜!

首先祝大家新年快樂,兔氣揚眉!
過新年買新衫的傳統,是我由細到大的習慣,今年亦不例外,更因為上星期身在日本,買新衫過新年順理成章移師到日本喔!

今年潮流有毛大晒,在日本亦一樣,大街小巷男男女女全部毛毛上身,彷彿有毛就潮!
不過不是所有毛都適合所有人,以我所見,很多 fake fur大衣都非常臃腫,就算我身形纖瘦都會著肥個身!千揀萬揀,終於在涉谷 0101 JAM 一樓找到一件非常合身、不臃腫的仿兔毛褸,合潮流之餘亦不殺生,更重要係激安,原價¥43,800減至¥13,800,一試上身簡直 fit 到不得了,從未試過毛料都咁貼服,真係非我莫屬呢!

可惜一件咁靚的褸,已經係最後一件,好幾位睇過的朋友都想我幫手買,不過唔知 0101其他分店仲有冇,因為我呢件當時已經係 display 那一件。

毛毛單品亦不止一件,還有呢一對兔毛羊仔皮手套,呢一個組合在香港肯定好罕見,更出乎意料之外的是,這是我喜愛的 Jill by Jill Stuart 出品,原價只不過¥6,195,減價後只係¥3,097,即是 $300咋,梗係冇理由唔買囉!(涉谷 0101 JAM 一樓)
不過呢類重型防寒手套,在香港確實很少機會用得到呢!已決定瑰贈即將生日的好友......



---------------------------------------------
本週《MORE》專欄精采容:
迷上增大眼 植睫毛術
身為女性,也不得不佩服大家的天性!
為咗靚,甘願奉上無限金錢與時間,當中最令女性不能自拔的貪靚手作是——植眼睫毛、gel甲、電熨染髮,一做可以三、五、七個鐘,一觸即發無得斷尾……迷上癮!
今次想講的是女生頭號貪靚玩意——植眼睫毛,請留意今期《MORE》專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。