2011年2月18日星期五

西環秘店 泰式3D燒魚

尋日講過去西環打邊爐,嘩,估唔到大受歡迎,仲有讀者睇完後,當晚就去試食,真係多謝大家支持!
既然大家唔怕遠,只要好食就去試,咁就搵埋我隻「為食貓」Bubebu,講多一間西環秘店!

Bubebu:「睇見下面條魚,已經想食鬼左佢!」

哈哈,呢條魚真係唔講得笑,係一條非常正宗泰式燒魚,魚肚塞滿泰式香料香葉,用粗鹽慢火燒,呢種燒法,好多泰國餐廳都做得到,但呢間做得零舍特別,燒好之後,成條魚可以企直在碟上,超級立體 3D,仲要企得穩先犀利。
咁樣食法,可以避免將魚身平放、肉汁滲出浸軟魚身的另一邊,仲可以 fit 晒二人打對面食,一人一邊咁慢慢用筷子拆肉,唔使爭食,爽!
呢條燒魚個名堂,就係叫「萍姐燒魚」,細魚$78、中魚$88、大魚$98,認真抵到爛。而呢一間叫「萍姐」的泰國餐廳,由萍姐一手主理,屬非常住家的泰國菜,例如叫咖喱雞,居然唔係用雪藏雞柳,而係用鮮雞件(連骨)去煮,其他串燒都一樣美味,串燒牛舌好似食緊 Toro 咁樣入口即溶,認真誇張!拌住咖喱蟹的不是飯or麵包咁普通,而係冷米線夾生菜,可惜我當日忙住傾計聚舊無特別影相,淨係影左條魚咋!
門口貼滿一排明星食客相,當晚就巧遇DJ森美特登駕車去,舖仔細細又如何,好食又抵食梗多人幫襯啦!
Bubebu:「好食到翻肚咪就係咁解囉!」

嘩,呢幾日係咁食,真係要收斂下先得,如果再係咁食落去,就會變成我另一隻「嘉德里奧」肥貓----Mic Mic,成20磅重!肥到幫唔到自己個肚沖涼,哈哈!

Bubebu:「好啦,咁我變做乳豬貓俾你食啦!」

萍姐泰國菜
西環西營盤第三街153-155號(水街及第三街交界)
Tel:2151 9597
晚上6點至營業
——————————————————————————————————————–
本週《MORE》專欄精采容:
遊日必掃 平價美容三寶
家陣,香港人最愛遊日韓台三地,我亦然!上月尾到日本山形縣工幹,隨後留
守東京加入激安購物戰團,指定動作當然不少得搜刮既平價又好用的護膚品介紹給大家!
詳情請留意今期《MORE》專欄。
http://yokotsang.blogspot.com/ 

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。