2011年1月19日星期三

始終都係Whatsapp最好!

都說微博是最強大的宣傳工具,最近在微博就流傳著2個iPhone app,都是屬於通訊類的,特點是類似 Whatsapp,而且比之更優越或改善當中的缺點,先睇下呢2個app點宣傳法先:




第一個要講的是「31SMS」,針對Whatsapp不能send訊息往非Whatsapp用家的缺點,好似我未轉用iPhone 4前,朋友都投訴我冇裝Whatsapp,有料爆都唔想send個收費SMS俾我;假如裝了31SMS,只要登記之後,就算對方冇裝31SMS,只要有對方手機號碼及區號,對方一樣收到!完全針對Whatsapp的弱點去打,仲要免費下載,咁梗係唔執輸立即試啦!
用後感:究竟係我唔識用定係個app有問題,我從phone book找人發短訊、在電話號碼前加+852或00852,對方都係收唔到我的短訊;假如對方都有裝31SMS,就可以收到啦,不過短訊並非push,而係要自己入去「拉下更新」!每次發完短訊後,仲會彈app!每個短訊下面仲有廣告,不過全部係聖經內容,究竟係幫人傳教定係發短訊呢?

第二個app係由韓國developer設計的「Kakao Talk」,排名在Top Free十大,多了Whatsapp冇的group chat功能,其實Whatsapp都幾乎取代了MSN,或者坦白講,我都冇用MSN好耐了!既然可以group chat,算係一個iPhone app的大特點!
安裝完之後,就有一大段韓文,除了證明自己係「韓國製造」,我真係唔知佢講乜?
用後感:冇錯,佢真係一個MSN,即係你要add人先可以同對方chat,而對方當然要有Kakao Talk先可以互通。Whatsapp點解咁成功?就係因為佢唔使我add人,自動從我phone book內搵晒邊個邊個有用Whatsapp,一揀即通,唔見即係對方冇裝咁解,呢方面Kakao Talk就唔夠Whatsapp好用啦!

即係咁,Whatsapp真係冇懈可擊,尤其係佢誇平台設計,除iPhone外,Blackberry、Android同Nokia手機都可以用到Whatsapp,基本上有手機就溝通得到。單係上年,估計Whatsapp的下載次數已經過千萬次,以售價US$0.99計,已經做了過千萬美金營業額,識得做一個好app,真係會發達!

———————————————————–—————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
全球至新 Keep Fit 儀器
在減肥的世界裏,做少少能夠減多多已經算是可喜可賀,然而做少少減肥機未必可以減多多脂肪,做少少運動就減多多脂肪就係今期專欄的主角:imoove!想知呢部全球最新的fitness club新寵兒點樣大減脂肪,就要留意今期《MORE》專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。