2011年1月31日星期一

東京戰利品 Vol 1-手袋篇

一星期的日本之旅終於完結,東京果然是一個不會讓人失望的地方,就算目前當地經濟仍然低迷,總是有它魅力的一面,更重要是始終具備領導潮流的能力,或簡單的講,香港人的潮流仍然被日本牽著走!

例如在包包方面,日本同香港一樣,通街 Chanel,冇辦法,這個世界上很難找一個又 lady 又elegant 的包包可以代替 Chanel。Chanel 以外,呢期日本女士的選擇居然是 Balenciaga 的 Motorcycle!

而我早於七年前 Balenciaga 在港流行之時,亦湊熱鬧大大少少的買了 4 個,當時超巨大袋身和長長的流鬚,不覺笨重,只覺飄逸。後來就是 Chloe 的 大鎖頭 Paddington,和往後的 Chanel Classic 和 2.55 了。

Balenciaga 在日本有幾 hit?我諗只要係型女style都會手挽一個,而日本的潮流文化更興「致敬」,好的設計就會有「參考作品」,並非假冒,而係加入自己的意念再發揚光大,潮上加潮!
如早年向Chanel 致敬的 Delyle,風頭一時無倆,Angelababy 都係 fans 之一。

而我今次就買了日本109系 DURAS 的致敬作:
愛佢不是盡然的 copycat,料靚加有改良,最重要係個袋只係¥9,980,即一千銀港幣都唔使,盡情用到殘都唔心痛!還幫它配上在0101 本館買到的 YSL 情人節限量 boxset-黑色兔公仔 ,佢頸部掛住印有品牌字樣心形logo牌仔,好浮誇呀!這連monogram 毛巾 的boxset,價錢實在超值,下篇 blog 至講!
這袋得來不易!話說我是在山形縣火車站 shopping mall 見到這手袋的,是春季 new arrival,一見鍾情,但由於當日時間緊迫,加上心諗稍後回東京在109專門店買都未遲,亦可能有更多選揀。點知就後悔啦,行了兩間 DURAS 都無呢個款!好在記得當日在山形縣見到這售賣多個品牌手袋的店名叫 LUTECE,立即上網搵分店,原來只得目黑有一間,隨即趕往,現場又找不著,我仍不死心,叫此分店從山形縣運個袋到東京,終於買到 (山形縣至目黑-火車車程足足是3小時)!
我仲專登買多條絲巾做蝴蝶結裝飾,呢期日本爆熱呀,行十間舖九間手袋display都鍾意咁樣!
就係咁.......撞色夠fancy,蝴蝶結絲巾裝飾,妹仔大過主人婆!

袋當然唔只買一個!
仲俾我發掘到一個 fakeprint Birkin+Chanel混合體,結合 Birkin 的外形設計、Chanel 2.55意念 print,非常過癮,這是日本 local brand Chille anap 2011春季新貨,冇折添!但只係賣¥5,980,六百都唔使,仲諗咩?! 
有全黑及黑白色揀,我當然選後者啦,反正是平玩,梗係要搶眼一點。

內籠設計都好認真,有內裡布、分大小間隔,仲有拉鏈唔怕手袋中門大開!

Shop list:
LUTECE 東京目黑站 ATRE 商場3/F
Chille anap 涉谷區神宮前3-22-8




—————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
迷上增大眼 植睫毛術

最近植上的新假睫毛,可以用專用的睫毛液塗上,是最新的假睫技術,想知有幾勁?
詳情請留意今期《MORE》專欄。



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。