2011年1月5日星期三

On Sale 戰利品!

依家周圍都做緊 on sale,自問經不起誘惑,逛街街總忍不住手,呢兩星期羅致了好幾件戰利品,就在此與大家分享:

我的第二對毛靴!
毛靴……今個秋冬只容許自己一對起兩對止,費事玩一季又囤積鞋櫃眼冤!
而早前在 blog 上提及新買入的 UGG 是 casual 款式,屬功能性保暖,嚟緊去落雪嘅日本Yamagata就大派用場。
這新歡絕對是經過深思熟慮才決定,因為市面上毛靴充斥,我最討厭太 bulky、臃腫的設計,著到小腿粗足成個碼。
呢對毛靴齋睇巳經係我杯茶,毛毛部份被銀扣皮帶圍繞著,束起來有線條美也能更修腳形,型格與 elegant 兼備,最緊要係粗踭唔會著到腳痛,Katie Judith 約售 $850( i.t 單對折扣價)。
買完第二日即見報,同容祖兒撞鞋!

終於擁有大clutch
大 clutch 潮流已經唔知兜咗幾多轉,今勻終於有一款引到我出手,就係呢個 Valentino Red,洗水皮革夾雜花痕,看來殘殘哋似 vintage,最緊要質地夠堅靭,唔使錫住嚟拎,塞埋部揾食架撑 Sony NEX 相機都得,仲有位放埋化妝品、紙巾,去 press con 至啱用。約 $3,500
除咗實用,當然係外表都吸引到我......至愛立體蝴蝶結囉,喺皮革上展現,甚具熟女 kawaii feel

在 Time Square Valentino Red 新舖買有9(其他shop無折) ,約 $3,500相同款式仲有 dirty pink
另外一個似餃子嘅 clutch 都好靚,是 satin 料,logo 牌用塑膠唔係鐵片,我覺得無咁襟用,所以放棄。約$2,500

平褸vs貴褸!
請大家估吓上圖兩件褸,邊件價值 $180、邊件價值 $1,800
真係癲!我上星期六喺CWB買咗兩件褸,價錢相差竟然係十倍,但從外表看來也難以斷定邊件係平嘢、貴嘢!
我俾家姐同媽咪過目,結果每件褸各得一票「靚」,不分勝負!
實情是白色 tweed 嗰件賣 $1,800/8(銅鑼灣LCX商場) ,日本牌子Rose Bullet,我諗至值錢部份係綴鏈珍珠軍膊。
相反地,用上兔毛、絨料、縫上襯裡布的淺灰色外褸也只定價 $180(銅鑼灣银座商場),賤物鬥窮人代表作?!
————————————————————–—————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
1分鐘甩掉頑固濃妝
我覺得,卸妝一環實情重要過化妝,否則皮膚糟蹋在自己手上,終落得下場-暗啞、暗粒通通say hi上妝容易,卸妝難,尤其是防水妝品,我推介簡而快步驟、強而淨產品,請留意今期專欄內的介紹!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。