2011年1月27日星期四

山形凍到震

如果唔係有「chok聲」湯寶珍在《紅葉瀛風》介紹山形縣,我諗我事前一定唔知有呢個地方,事關要搵風雪淒滄的,十成十會諗去北海道。今次來到山形縣,一樣咁大雪,仲要係零下四度添!
睇下我背後的白雪,就知係幾咁凍!仲未感受到有幾凍?咁就要睇埋以下呢兩張相,事關我們一行人正坐纜車登上藏王山頂,愈高就愈凍,結果凍到部相機壞了!影完呢張纜車相,以加多張影出車外的雪景,就再影唔到任何雪山相,要落山後,暖番部相機先可以回復正常操作,凍到壞相機,勁!
睇相就真係幾浪漫,但浪漫的代價就係捱凍。
而我從導遊口中得知,最凍的時候,一棵樹係會「雪」到好似下圖一樣,全部變晒做雪條!
上山的目的並非睇雪,而係參觀當地的清酒廠,睇下Sake點樣製成,仲會送張證書證明「到此一遊」!
釀酒師會用一條大木棍攪勻酒渣,我試過拎起支木棍,原來好重!
一場來到,負責人當然想我想下啦,可惜我唔飲酒,唯有影張相扮飲!仲話呢隻酒擁有初戀的味道,少少酸,像初戀一樣非常深刻。
就係呢隻男山清酒好有初戀味!雖然我唔飲,不過都買了做手信啦!

—————————————————————————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
天生鬈曲、禾稈草頭髮救星
長髮伴我超過二十年,幾個女人一埋堆,常常議論我的長髮,看來漂亮迷人,皆因落足心機去打理。唉,實情一切有苦自己知,多得爸爸賜我天生髮質鬈,唯有靠後天去打救,想知我點救,就要留意今期《MORE》專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。