2011年1月13日星期四

救殘眼篇 (上)

成日有人留言問我點護眼,我真係夠晒經驗做分享,小學時期「多得」天生鼻敏感令眼圈初現,自始知道眼周循環欠佳、該part皮膚特別脆弱缺水,千方百計務求有所改善已「呵尼吉蒂」,我的心得是「搽產品可保養,做機至係維修」

雖然我經常會去唔同beauty salon試新treatment,但其實有幾間係固定不變,熟落程度似返咗屋企咁,係其中一間,皆因定期探「摩掌技師」鬆筋骨,好多時順便做埋其他treatment,好似velashape瘦腿、意大利或瑞士料保濕facial等,我咁奄尖都會keep住去,因為佢哋肯入貴價儀器同埋只用靚料,最重要價錢唔大咬,所以我身邊幾個女仔friend都一直幫襯,亦放心推介大家。
而我護眼其一方法係定期靠佢哋安全而有效組合療程,做咗大半年有多,雖則唔係新機至緊要work,加埋支神仙精華液導入,真係每次有回報!

挑選機種:
以我實地觀察,較肯投資的美容院都有揀Elso技術的儀器,因為有口碑,分別只是E-style定係E-light型號,Emax要有醫生駐場至可(我間中也在Dr Kenny度做),四年前至今仍非常盛行,因為效果快引到客源,而且具美國FDACE歐盟安全驗證,加埋多位世界著名醫生臨床研究。 
先射頻、再導入、後敷膜
Step 1:射頻+紅外光
ST - Skin Tightening -  紅外光治療+射頻緊膚


*收緊眼袋
*治療黑眼圈
*減淺皺紋細紋魚尾紋
*提升收緊皮膚


對我來說E light ST治療是很溫和見效的護眼法,每兩星期一次,唔計前潔後敷,嗰15分鐘射頻+紅外光係黃金修護,舒適、速效,無痛、無損、無紅,唔係吓吓要做到先死而後生至有效嘅!
 先搽泠凍啫喱protect skin減低熱力,過程似橡筋非常輕力輕彈,最正係眼周360度都會顧及,連上眼皮都可以緊緻提升去水腫。
雖則話係eye treatment,但一D都唔慳,用機範圍上至半個額頭、下至面顴骨位,好鬼so

Step 2:精華導入- 開穴+超聲波
每次會用一整支新開封的矜貴德國LipoMed眼部專用精華導入修護,咪睇佢細過手指尾,成本要成百蚊,呢支serum去皺滋潤效果好到不得了,含有豐富蛋白質、生長因子,修復受損肌膚,配合科研微脂囊技術,能穿透細胞屏障,加上超聲波導入直達肌底層,做完即刻會見到眼紋淡咗、膚質潤滑晒!效果last足幾日。

留下少量的serum會用嚟按眼部穴位,以暢通氣血,其實我最enjoy始終係人手,去水腫最明顯。

Step 3:敷美白膠原蛋白眼膜
想減淺眼紋,就要增加皮膚彈性,呢片eye mask含純膠原蛋白成分+美白精華,敷後令乾涸肌膚即時濕潤。

睇埋以下真人臨床實驗!
E-light ST 治療針對性改善鬆弛下垂肌膚組續,,證明5次有很顯著成績,看來後生幾年!

明天再分享…… 一搽眼紋便消失的magic product


即睇優惠價:
全方位眼部護理- 包括E-Light+超聲波導入精華+人手開穴+膠原蛋白眼膜
Yoko’s Blog readers $380 (療程特惠價$2,500 / 5
原價$980 / 75mins 

———————————————————–—————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
一物多用 變身妙法! 得一想二,絕不為過!尤其在扮靚這一環,一件護膚品,不一定只得一個用  途,多諗便可多變,創出多功效美肌體驗,一個價錢兩種   享受,切合環保兼慳錢理念!想知我的推介是甚麼?就要留意今期的專欄內容啦!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。