2011年1月6日星期四

飛鏢狂熱

大半年前在這裏寫過,2010年的爆hit玩意係掟飛鏢!(請重溫:起錨!今年爆 hit 玩意!
估唔到大半年過去,這股熱潮有增冇減,至少我老公已經醉心飛鏢,仲迫我投入。當然,我只係weekend有空,先會陪佢落酒吧癲下掟下鏢,加上佢無限量支持我購買飛鏢用品,我只好發揮購物狂精神,幫佢燃燒下心靈。
例如佢想買飛鏢袋,就迫我陪佢上網睇款,結果我就幫佢揀了呢兩個飛鏢袋:
其實佢只係用過幾次,之後已經嫌太大個冇用,我就更加一次都冇用過。


接著當然係買飛鏢,我比較賭氣,專登整到套私家飛鏢似「公柴」(即是酒吧提供給沒有飛鏢的客人用的公家飛鏢,紅色鏢身紅色鏢翼就係公柴的特色),等別人以為我係初學者,同我玩落就知領野。
雖然呢個設定幾搞笑,但用了這套鏢桿,鏢翼會自己自轉,我不太喜歡,結果現時的設定是這樣:
變得比較有型,鏢翼仲係好輕的半透明「Air Flight」,支鏢會飛得好快!


買了這麼多,反而買啤酒送的贈品更有型(我滴酒不沾的,想皮膚靚的第一戒條就係不煙不酒 ),例如呢個裝飛鏢鏢頭的四方盒:


以上東西當然未能滿足已經醉心飛鏢的另一半,佢最想買的,係佢在酒吧玩緊的Dartslive 2電子飛鏢機:
問過我的前《東方新地》同事阿Dee,因為佢識人負責這部機的香港代理,原來呢部機暫時只限商業用途,冇得買的。咁我老公又好契而不捨咁上Yahoo.co.jp拍賣場搵,又俾佢搵到有得賣,每部盛惠¥1,000,000(約$95,000),同佢心目中的budget又有一大段距離(佢諗住$2萬左右就會買),於是我就送了這塊軟式飛鏢靶給他:

買了先知他心儀的鏢靶係由Dartslive生產的Home Dart Board:

這個要$1,488,太貴了,除非同我買衫一樣有折,我先會考慮買俾你!
不過我搵到段片,可以當係送俾你:



幸好佢都算玩得唔錯,仲有人搵佢參加聯賽,咁我盡能力支持下你啦!
Good Darts!
 ————————————————————–—————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
1分鐘甩掉頑固濃妝
我覺得,卸妝一環實情重要過化妝,否則皮膚糟蹋在自己手上,終落得下場-暗啞、暗粒通通say hi上妝容易,卸妝難,尤其是防水妝品,我推介簡而快步驟、強而淨產品,請留意今期專欄內的介紹!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。