2011年1月3日星期一

平靚正精華素!

元旦日去了 Time Square “SML”倒數,企出餐廳露天位置,與蘋果「10」及「9」倒數字眼只相隔十幾個身位,近距離觀賞細型煙花爆破都幾震撼難忘,在彩紙滿天飛舞之時,朋友間祝願新一年:「唔使做、揾多D!」ha ha......

用 iphone4 捕捉歴史性一刻,效果都唔錯喎!
每次飯局上,慣性被女性友人問護膚經,這也是我吸收不同意見的最佳時機:
Janice:「我換咗用 Swiss Programme 全條 line護膚品一個月,真係滑溜咗好多,但喺最近被人話我有一條好深嘅頸紋,有 baby face都嘥氣,出賣真實年齡,點算呀?」
Nana:「你喺《MORE》介紹嗰部神級童顏射頻機係咪咁得,我都想試,但成 6 千幾银,值唔值得買呢?」
May May:「我發覺護膚品中,serum用得最快,有無平靚正推介,唔使慳住用呀?」
……
Q1Q2我決定容後再談,想率先推介兩款平靚正精華素俾大家,只係百幾蚊支,真係當 mask 咁厚塗都唔肉赤呀!
先講啱啱於一月新鮮登場品牌-Fiorucci,大家無須起疑,的而且確係意大利 fashion牌子,撈過界美容產品剛剛在香港插旗。
40年前 Fiorucci米蘭開設首間店舖,除型格服飾外,更有小食,播放主流音樂,係非常 hippie 嘅購物意念。
於我腦海印象,是中學時期有份追捧的厚底增高波鞋,呢個潮流今個冬季又番兜,加多咗 trendy key item-fake fur點綴,依家路經每間時裝小店都梗有一、兩對看門口,所以話 Fiorucci係厚底鞋鼻祖!

言歸正傳,Fiorucci 入侵美容界有咩 selling point 先?我認為是矜貴法國用料但定價超親民,新系列體驗價無一支mark up貴過$138.....夠激!
第一炮共推出 6 件護膚品,入門試用首推高效多功能精華原液( 體驗價$138 / 萬寧有售)
我從來都認同-「平嘢會有好嘢」……但比率唔高!
呢支主打多功能精華原液值得一試,集合3種美容時興元素,就是骨膠原、Q10、納米維他命C,目標抗皺、修護、均色;原價近二百元,新推出至有的 special 體驗價是$138,以掛上品牌的 serum來說真是地獄價!
招牌 logo 是一對小天使,感覺特別純樸,護膚品成份貫徹主題採用法國天然素材。
精華液質地很水感,一經接觸肌膚無須配合按摩已被吸收,絕不油膩,於冬天而言滋潤感一般,其清爽質地較適合油性肌及混合肌!由於價錢抵用,我毫不吝惜每晚作 hand cream 前打底。

心水必試推介!
相對,以下呢支serum無話題做靠山,相信亦無乜人認識,但真值得一試......
它是我這幾個月愛上的 serum,既沒華麗的包裝、沒耐人尋味的品牌故事,卻因純淨有機成分令我鍾情,每次塗上後深呼吸……玫瑰味充斥鼻腔內,非常醒神舒緩。
我覺得皮膚都會有迷茫期,即係搽極好嘢都好似停滯不前,又或者試得多新科技都想俾皮膚喘息,所以心理上時不時要用天然成分產品緩衝,呢支 serum係我 favourite item 之一:
Natio是澳洲天然美容品牌,系列中最讃是緊緻提升精華素,含有機玫瑰果油、可可巴油、維他命C,同步保濕、去紋、抗衰老($148 / 30ml 莎莎有售)
質感厚厚的似啫喱狀帶微黏成分天然溫和到眼部肌膚也適用

塗上皮膚後,即時有微微減淺紋理效果,像是覆蓋透明薄膜霧化及撫平皺紋、不油膩偏啞緻質感,卻能滋潤皮膚
這比起另一著名澳洲天然護膚品牌只係約三分一價錢,確是精明護膚之選!
————————————————————–—————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
1分鐘甩掉頑固濃妝
我覺得,卸妝一環實情重要過化妝,否則皮膚糟蹋在自己手上,終落得下場-暗啞、暗粒通通say hi
上妝容易,卸妝難,尤其是防水妝品,我推介簡而快步驟、強而淨產品,請留意今期專欄內的介紹!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。