2011年1月4日星期二

2010我最喜愛blog文頒獎

本來這一篇blog文是應該在昨天刊出,不過昨天又想先分享我在除夕發生的事情,所以這篇「頒獎文」便留到今日才刊出。
樂壇有頒獎典禮總結過去一年各人的貢獻,這裏範圍不大,主要總結過去一年我這個blog內「我最喜愛的blog文」。而這次頒獎,並非由我本人自己選出「我」最喜愛的blog文,它有一定的公平公開公正的計法,事緣在2011年的第一天,收到Wordpress的email:
總結過去一年我寫blog的成績,我是fresher than ever,仲係did great,做得很好!
重點不是做得好唔好,原來wordpress.com有幫我的blog文做統計,根據網民的點擊率,得出最多網民點擊的blog文,亦即是最受歡迎的文章,或今日blog的主題盛事:「我最喜愛blog文」!


排名分晒先後,五強名單分別係:


第1位:遇上「針清王」「通淋巴」高手!     (點擊即可重溫!)
得獎原因:一句講晒,市面難尋針清高手!自從針清王被我介紹後,我諗頭一個月的每一日,都有5-6個email查詢,直到現時,每星期都有3-4個email查詢,問我係咪真係咁勁!單係我自己身邊朋友都有近20人join course,甚至有內地網友來港旅遊都特登約針清王做facial,真係誇張!




第2位:針灸減肥真係 work!
得獎原因:大家諗都冇諗過,中式穴位針炙都有減肥效用,加上感覺天然,絕冇副作用或後遺症的慨念,能夠成為第2位,可算係實至名歸。但我認為視覺效果係得獎原因之一,睇見我被針拮到成面、成身都係,我身邊朋友的反應係:「做乜咁搏命?為部戲咩?」


第3位:去斑秘寶!
得獎原因:又係贏張相的一篇blog文!話說我的好友阿Mi親身試做Accolade 激光去斑機,將面上頑固雀斑一一清除,再將中間的創傷過程公開,結果憑超真心加搵命搏的精神,贏得blog友的歡心。


第4位:拮走黑眼圈、拮瘦小腿 – 首回合!
得獎原因:我有理由相信,其實所有網友對中醫的天然療然最感興趣。或者可以咁講,我自己對中醫技術都投以信心一票,所以寫來十分賣力,所以我所介紹的中醫師錢太的萬全堂都十分旺場。尤其文中講到所有女士都關心的黑眼圈問題,有解決方法喎,當然關心及高票啦!


第5位:經濟有危就有機……歐洲買袋、日本買錶!
得獎原因:有邊位女士對名牌冇興趣,尤其係講到如何以最抵的方法買到最貴的名牌,大家有共鳴都唔奇!唉,當中提到的買袋買錶的至抵方法,真係唔學唔得呀,回顧呢一年,Chanel加價加到癲,一個普普通通的2.55 chain bag差唔多要$3萬!Rolex又加價約5%,唔買股票唔買樓,真係應該買隻錶對抗通脹! 


講到尾,我呢個blog如果冇大家支持,真係未必捱到咁耐,由我5月1日開始寫blog計,只有星期六、日及公眾價期沒有執筆,其餘日子都風雨不改,連出trip都帶埋notebook在酒店寫blog。我自己都估唔到我的耐力可以咁持久,而且望埋左邊的統計表,原來已經有30萬人次瀏覽我的blog,這也是一股有力的強心針!放心,我會繼續努力下去,下一年同一日,再做一次真真正正代表一整個2011年的「我最喜愛blog文」頒獎!



————————————————————–—————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
1分鐘甩掉頑固濃妝
我覺得,卸妝一環實情重要過化妝,否則皮膚糟蹋在自己手上,終落得下場-暗啞、暗粒通通say hi
上妝容易,卸妝難,尤其是防水妝品,我推介簡而快步驟、強而淨產品,請留意今期專欄內的介紹!
http://yokotsang.blogspot.com/ 

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。