2010年12月22日星期三

My hair style collection!

化妝可以執好五官、髮型則可執好面型!
所以由細到大,我都極注重髮型!
中學時期成日犯校現,被口頭警告都要將前蔭頭髮gel高再噴定型水,風吹之時是一整片的搖晃,諗起都搞笑,純粹因為認為視覺上會有助拉長面型。

自少偏好長髮,起碼後面看來殺死人(係咪前面嚇死人留有幻想空間!) 
以前在 magazine做 fashion feature 的年代,會同 model agent 指明要長髮 models,他們偶然推薦超短髮的,也通常被彈鐘,因為長髮可塑性較高嘛,即使樣唔靚(因為睇 com card 揀樣與真人通常有頗大出入)都仲有髮型幫助掩飾!

不知大家心中是否也對某些髮型有特別偏好,還是喜歡五時花六時變呢?
其實我兩者都係,不過只限於小改變當衝激!

終於介紹佢出場俾大家識:
是我在工作上合作得最多的星級髮型師 Teddy Ng,我欣賞他多諗頭、富創意、膽大心細,經驗豐富,所以好放心俾個頭佢任舞。曾於La SalonIL ColpoChin GHair A grade hair salon任職;亦曾到英國進修髮型設計及護理課程,啱啱轉戰 Private i。
呢個係佢作品,今個聖誕照抄,我仲唔攞梗一千蚊最佳造型獎?!

呢個係 Teddy 幫 wedding magazine shooting 嘅相,簡而型!I like it。

前日我只係俾咗 5分鐘時間佢幫我改變髮型……
集中火力為前蔭換新 look!(之前是齊整及耳長度)
我只向 Teddy 拋下一句話:我想剪短、要型!」
Teddy 定鏡望我幾秒謂:「前短及眉會型D,順便遮吓額頭、側邊斜 sharp cut,可以遮你高而凸的顴骨。」
勁........完全了解我面型而 talior made;原來 Teddy 曾開班授徒教髮型配面型,更謂前蔭是命脈,剪得唔好,個客必定一次無回頭!Oh....yes!
此乃五月份的髮型,微曲是自己 set 出來,當時長及腰。著 tube dress 最襯,可以遮吓手臂,又感覺 lady D!
一年前下定最大決心,將長至及面的剪蔭剪成齊蔭,因為嗰期外國 fashion show  models 興嘛,咪試吓囉!點知每隔兩個禮拜就長到拮住眼,唔得閒 keep 住去 salon,結果自己動手剪,咩型格都無晒,似學生多D!
二月影 pre wedding 又多得佢幫手,仲整咗成晚......送我呢頂紙巾扭摺出來的小皇冠,超級細心又窩心,手藝的確有番咁上吓!相中嘅 Teddy 官仔骨骨、好斯文咁,依家嘅佢操大隻咗、留微曲長髮、留鬚,明顯想行型路線咁喎!
超感激!
四月 my big day 又點少得 Teddy 操刀,要將我咁大把直髮先捲成曲髮,足足用上大半個鐘,好在有幾位好姊妹-Mabel、Miffy、Jojo 同埋名化妝師 Kenneth Wong 又傾又玩,多謝大家幫忙!
呢頭曲髮,勝在唔會硬實實,陽光下見到通透感,極富彈性,行起嚟有動感,咁富 volumn......仲可以遮住兩边腮位,面看來瘦削D!
 我是但買咗紥白色紗網,Teddy 幫我扭、摺、夾,就變咗頂帽咁!買頭飾錢都慳番,可以轉贈 Teddy 大利是......yeah!
————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:

隱世美容界高手
除了試盡各方護膚妝品和醫學美容儀器,我更愛發掘美容界高手,就像前期在專欄內介紹的「針清王」,其實我還有多位隱世聖手未張揚,如豐胸摩術手、瘦面塑形師等等,他們即使藏身美容小店,憑著技術精湛自不然客似雲來,直情怕我公開寫好佢……驚做唔切添!今次又要出賣另一位隱世高手……..詳請留意今期《MORE》




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。