2010年12月6日星期一

用iPhone做運動減肥!

真係冇諗過,拎住iPhone都可以幫你做運動,可以計埋你消耗的卡路里,每日check住你,提你做運動!
簡單講,我尋日在App Store搵game時,居然畀我搵到一個免費運動app,大家做運動,呢個app叫「Fit for Rhythm」,係由日本人Goro Yamasaki(我估佢應該叫山琦五郎)所設計。
「Fit for Rhythm」的原理同玩Wii或最新的XBox Kinect的體感運動遊戲同出一轍,利用iPhone內的motion sensor,玩家手持iPhone做遊戲的指定動作,iPhone感應到你的動作就可以計算你的運動量,從而得到大家最渴望達到的目的---減肥!


咪睇佢免費就覺得佢廢,佢可以幫玩家鍛練Stretch(伸展)、Balance(平衡)、Aerobics(帶氧運動)及Muscle(肌肉),同Wii Fits可以做到的差唔多!
而佢又相當認真,可以輸入身高體重、性別年齡,從而計算你應該要做的運動量,咁鬼認真,陣間試下你係咪流先!
OK,入晒所有資料,咁我梗係試玩我同大家都最關心的減肥環節,要減肥,一定要揀帶氧運動(Aerobics)。入到去先知,原來都係要畀錢,只得初階Level 1係免費任玩,另外三個Level就要US$0.99。而Level 1包括5項運動,只要跟畫面的動畫指示,拎住部iPhone,就可以玩!
話時話,做晒呢5項運動都要十五分鐘,好在佢只係要求你每日做一set。咁你可能會諗,如果我hea住做,求其fing下隻手,下半身又唔郁,呃下個motion sensor就算的話,我勸你都係咪制,事關個motion sensor真係check到你個擺動節奏足唔足!
睇一睇上圖的線狀圖就好清楚睇到你手持iPhone時的擺動幅度夠唔夠,你睇下我只有中間五下係有最大擺動,其餘都運動量不足。而我呢一組動作就減去4卡路里。而我以上呢一組運動就一共幫我減去22卡路里!
上圖就係我證明俾大家睇,我真係有做足全套,唔係得個講字!

其實玩呢個運動,有一件事真係好緊要,記得記得記得,要捉實部iPhone,否則好易甩手fing走你部iPhone!我有幾次都差D fing甩部iPhone!
做完運動,以為自己只係默默耕云?錯晒,佢可以將你的運動紀錄upload上facebook或twitter,連你班friend都知你勤力做運動!
雖則我自己都有Wii,甚至連佢塊Balance Board都買埋,可惜用Wii做運動,真係得三分鐘熱度,事關每次要開機、入碟,鋪好塊瑜珈墊;玩完之後又要執拾,玩多幾玩乜熱情都冇晒!
但「Fit for Rhythm」就方便在:一切盡在iPhone!夠晒隨身,最重要係價錢平,成個app連埋其他Level的運動都只係US$0.99,最好就先試玩免費版,玩番一個星期,覺得真係有恆心做落去,先畀錢去買剩低的其他Level,呢一點我最buy!


————————————————————–

本週《MORE》專欄精采內容:
我的護膚品Mix & Match方程式
唔一定只有著衫先有mix & match,搽護膚品都一樣有mix & match方程式!假如買了非常潤的護膚品,潤到皮膚虛不受補,就有必要諗一諗點樣去調稀,變得適合自己的獨家自製護膚品,今期專欄就會教大家點樣去調配。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。