2010年12月24日星期五

Gimmick gift for X'mas!

今個星期六會去好友 Miffy 及 Alex 安排的百人Christmas partyDress code ”Passion” ,贏咗「最佳造型獎」會有金牛一張,咪即係該晚洗費=$0,但我呢刻仲未決定到著乜添!激情鮮紅色?(驚似鬼多D) 性感少布?(13度咋喎!) 諗嚟諗去都覺得未夠激….. 點突圉而出爭獎喎!算吧!
交換禮物我倒有心思,今次規定下限是二百大元,我經巳諗好咗係佢….... 相信大家一拆開包裝紙必引來哄堂大笑,咪以為係整古人玩意、又或者咸濕嘢喎,好實用呀,對號入座,實有人爭崩頭!
登登登!就係美人專門「臂之燒」 - 顧名思義針對纖瘦手臂 bye bye 肉,加速血液循環,促進脂肪燃燒設計易用,是360度緊貼手臂膜,好多 artist 都係微博上留好評!
$249 / 3(萬寧有售)
日本配方,含高濃度咖啡因、辣椒精華、生薑萃取物、Algisium C等,打通腋下的淋巴系統刺激脂肪分解、促進血液循環、緊緻肌膚。
用法:
Step 1:將燒脂膜放在手臂上
Step 2:將需要燒脂的部位包裹,包括腋窩下之淋巴位
Step 3: 固定臂膜位置後,再蓋上防水封套
完成以上三個步驟後,請先清洗雙手,建議敷用時間每次不超過15分鐘,敷用後用冷水清洗及拭抹。盒上指引首星期隔日敷,之後每星期一次。
由於我暫時只試了兩次,成效未能作證,作為 party 禮物則極具 gimmick,若然大家已經試過,不妨留言話我知成效如何啦!
****用後如出現皮膚泛紅及持續燃燒感覺乃正常現象,若然持續不適或有敏感現象,請即徹底潔淨。
————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
隱世美容界高手

除了試盡各方護膚妝品和醫學美容儀器,我更愛發掘美容界高手,就像前期在專欄內介紹的「針清王」,其實我還有多位隱世聖手未張揚,如豐胸摩術手、瘦面塑形師等等,他們即使藏身美容小店,憑著技術精湛自不然客似雲來,直情怕我公開寫好佢……驚做唔切添!今次又要出賣另一位隱世高手……..詳請留意今期《MORE》





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。