2010年12月20日星期一

名額30位 3折試日本專利高科技 facial

近日有位朋友充滿好奇心問我:「你好似試 facial 試得好密咁喎,怕唔怕皮膚抵受唔住?」
「你估我傻咩!我咁緊張自己皮膚,加上有兩位御用皮膚科聖手錫住我,梗係識得 plan 啦!每星期一次深層保濕 facial、每個月一次 tailor made 醫學美容,呢個 schedule 兩位 Dr. 都話適合嘛!」

今次推介嘅 facial,與一般有別,請對號入座 - 是針對性拯救超級缺水型或成熟肌膚,油性肌就不宜了,因為保濕效果實在太強,做完皮膚潤咗幾日,遺恐油性肌膚抵唔住咁滋補…….適得其反出暗粒!雖則來港巳有一年,但因為保濕效果出衆,所以我做完 IPL ,皮膚特別乾之時,都覺得值得拜會佢......

 主角係一部已獲專利的日本儀器,其科技乃世界首創,已通過日本厚生省驗證。
即睇乜東東咁巴閉:
相片造型好型!
呢部就係「萬米水壓分子科技儀」。
整袋美膚液放入水中,進行30分鐘壓縮處理,等同受到 9,000 米水深的高壓科技,美膚液頓成超微細納米粒子,能穿透進入肌膚真皮層內,針對性為進行修補急救。
美肌過程分秘必爭!當精華液受壓縮處理後,要把握在30分鐘內塗在肌膚上,以便迅速將微粒子深層導入皮膚角質底層最神奇的美肌功效進一步展開.......

如圖示,在 24小時後,肌膚內的美肌粒子會膨脹並釋放營養成分,待 48 小時後粒子會膨脹至極點,滲透能力達到最大功效(提高 250%)讓細胞變得飽滿、水盈、有彈性,發揮角質整形的效果,所以其滋潤功效比一般保濕 facial 強勁及持久得多。
壓縮科技採用四種純天然精華液,有緊緻抗皺、收細毛孔、美白淡斑及全效功能。拫據測試,我的膚色不均,因而揀選了美白配方精華液,揉合莪術及陳皮精華,抑制色素形成並促進細胞新陳代謝。
全個護膚過程,包括儀器是用上日本第四大化妝品牌 Naris Cosmetics身價極尊貴 e.g. $750支洗面奶、$2,500樽面霜剛進駐尖沙咀 “The One” Harvey Nichols,以示顯赫身分。
 還有 Naris LED三合一離子機,先是清潔導出皮膚污穢,繼而導入平衡肌膚Ph液,最後配合 LED 光緊緻及提升輪廓。
最後敷上凝膠面膜,以天然可可巴油為主要成分,不含香料、礦物及合成色素等人造成分,能鎖住滋潤之餘,促進精華液滲透及固定;面膜分成上下兩片,具彈性可配合拉扯動作,更能緊貼臉形。

進行療程前,會配合詳細的皮膚狀態掃描及分析show 出惱人的黑頭、暗瘡、油脂粒、缺水、毛孔粗大、皺紋等問題,並顯示未來五年、甚至十年潛藏的皮膚老化趨向……大家有心理準備接受現實嗎?

相信大家睇完都估到個 facial 唔平啦!不過.......支持我嘅 blog 梗有著數,希望以下爭取的 trial price 可以一齊分享,近三折的優惠太筍,沒法子.....名額有限,快手啦!
Naris微粒子高壓護理科技療程   原價$1,800 / 90分鐘
Yoko’s Blog 體驗價 $480 / 90分鐘 - 優惠只限30
條款細節:
***必須電話預約,請講明是 Yoko’s Blog 讀者以作核實。
由 1220日 (Mon) 早上11:30am 開始計算,額滿即止。
VEGAS Beautylaboratory 保留最終優惠決定權。
VEGAS Beautylaboratory

香港銅鑼灣羅素街 2-4號 2000廣場 樓全層
電話:2564 3689

———————————————————–—————————— ————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

隱世美容界高手 

除了試盡各方護膚妝品和醫學美容儀器,我更愛發掘美容界高手,就像前期在專欄內介紹的「針清王」,其實我還有多位隱世聖手未張揚,如豐胸摩術手、瘦面塑形師等等,他們即使藏身美容小店,憑著技術精湛自不然客似雲來,直情怕我公開寫好佢……驚做唔切添!
今次又要出賣另一位隱世高手........詳請留意今期《MORE》



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。