2010年12月15日星期三

米芝蓮一星的故事---MIST

做香港人很幸福,一街都係美味食肆;在香港經營食肆也很光榮,因為做得好,就有機會榮登「米芝蓮星級推介」!
當我知道有一間拉麵店榮登2011年香港區米芝蓮星級食府,仲以為係中環排晒隊的豚王拉麵,卻原來係一間銅鑼灣的型格小店「MIST」獲得一星推介!
這是正宗的鹽味拉麵,圖中是半份,點一客的份量唔止咁少!

早在上年尾當MIST剛開業時,我已經食過一次,當時打著來自東京表參道山拉麵名表MIST的牌頭,拿手的是鹽味及味噌拉麵。這股清新口味在港不易嚐到,但我也認為非普羅香港人可以接受,很多人歸咎價錢太貴,$100碗拉麵喎!份量還十分精緻呢!但我認為這非主因,事關香港人其實係最愛豬骨湯底,你睇所有東京旅遊天書都推介大家食新宿歌舞伎町的博多豬骨拉麵,親身去過更誇張,整間店的中日顧客比例係10:1!在港做非豬骨湯拉麵,是挑戰!


亦因為MIST的堅持,獲得一星也實至名歸。當然,一星之名並非全因拉麵,MIST也經營和式食事料理。後來機緣巧合,認識了MIST的老闆Christalbel,如今榮登米芝蓮星級食肆主理人,立即約她再試MIST,分享她的喜悅!


真愛留住日本大廚
Christalbel本來係廣告人,重金禮聘日本大廚來港獻藝,我最擔心萬一大廚走佬,間鋪點算?點知Christalbel輕描淡寫地說:「開店不久,大廚戀上女侍應,現正打得火熱,想返回日本都難!」哈,有真愛留住大廚個心,拉麵肯定好味啦!
當然,以上只係講笑咁講,其實榮譽感才重要,試想想,在日本做得再盛名,都未曾被米芝蓮喜許,今日在異鄉成名,仲要係國際間最最最最最重要的榮耀,睇怕大廚要在港落地生根啦!


米芝蓮食客似FBI
其實我最八卦Christalbel出書前知唔知自己被選中成為米芝蓮食肆,這個謎底亦被解開。原來在某日,一位洋人男顧客光臨,飯後對侍應說想認識MIST的老闆,並表示自己是米芝蓮的人,當時Christalbel還以為是輪胎公司的職員。後來該洋人迅速在衫袋內取出米芝蓮證件........揚一揚就放回衫袋內,仿似一個FBI探員,之後Christalbel才如夢初醒。期間想請對方喝杯飲料,洋漢立即晒手擰頭,表示不能接受,否則會被視為受賄。
直至出書前,米芝蓮方面向MIST索取店相及食物相,Christalbel做印刷業的丈夫就直覺地認為應該入選了,事關需要時間排版印書嘛!當然,米芝蓮方面亦沒有明言會否入圍,Christalbel要直到出書當日,接獲記者來電告知成為一星級食肆,才發現夢想成真,當街哭了出來!


米芝蓮級和食事晒冷
睇了咁多字,目的係吊下大家胃口,以下就是我當日的試食菜式:
MIST獨創拉麵壽司,以拉麵代替壽司的飯糰,難度是將拉麵卷成飯糰狀而不散開。雖是放在匙上,但用筷子夾都唔會散,中間的海膽拉麵壽司,更係十分新鮮!


煙熏豬腩肉及豬肩肉,後面四件係豬腩肉,前面一大塊係豬肩肉。肩肉嫩滑,但不及腩肉的入口即溶。當然,腩肉的肥膏係嚇得我一陣陣,我怕肥,只輕嚐,但腩肉真係比肩肉佳。
焗三菇上的粉末是麵包糠及豉油粉,麵包糠大家聽得多,豉油粉係將頭抽製成豉油磚,之後磨粉而成,口味非常特別。
這個是季節限定的柚子拉麵,以柚子製湯,果味濃沃,最佳是採用十一月份的青柚子製成,現在已經過了時節,要到下年十一月才有。而最新消息是,MIST經過一整年的調配,將於月內推出豬骨湯底拉麵,到時一定要再試!


成名都要保持質素
這次的食評寫咁長,原因是我眼見很多好味的食肆,往往被大眾傳媒推介後,因蜂湧而至的顧客而手忙腳亂,結果拖夸了質素。最新鮮的例子是豚王拉麵,在微博效應及TVB《為食一條街》介紹後,雖然每日限售二百碗以保持質素,但大廚看見街上的長龍、心中又想盡快滿足等候的顧客,而且每日都似做極唔會停唔會完,大廚都係人,都會累,多用心都好,質素自然比輕輕鬆鬆地做略差。近來有好些朋友對我說豚王不是想像般好食,第一,他們期望過高是主因;第二,我說大廚不是機械人,叫你每日返工不停淥二百個麵,你捱得住一個星期唔辭工已經偷笑!
又例如我最愛的銅鑼灣登龍街新翠華煲仔飯,主理煲仔飯的朱師傳是我老公的廿年老同學,八、九年前第一次食,的確驚為天人,是世間最好食的煲仔飯!後來日漸成名,每年冬季,看他一人獨力支撐眼前二十煲煲仔飯,煲飯動作仲快過玩《Cooking Mama》,雖然依舊美味,但驚為天人的感覺已經失去。(順帶一提,朱師傅已經在筲箕灣開店,叫紹華小廚。)
所以我最希望MIST可以保持質素,不要因手忙腳亂而影響質素。




MIST  
鑼灣新會道4號地下 
2881 5006




———————————————————–—————————— ————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
3分鐘變perfect skin 輪廓底妝秘技
掌握粉底perfect match,唾手可得perfect skin!女士們在揀選粉底時,相信走過不少寃枉路,例如在beauty counter試驗粉底時,現場覺得非常適合膚色,認定是Mr. Right,點知搽出街又覺得過淺或過深?今次就教大家點樣令皮膚變prefect!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。