2010年11月15日星期一

U Beauty一千萬重裝 歎全身肌膚更生術

我周不時都會推介做 facial 好去處俾大家,卻甚少講 body treatment,因為要過程有特式,更要一次 feel 到係「掂」的確唔易!
今次真係俾我試到,當然要與大家分享!
先睇環境:
這間剛於 4 月份開業的 U Beauty 有幾巴閉?
試問有邊間美容中心 opening,可以一次過請來鄭伊健、彭氏兄弟、鄧麗欣、江若琳、鄭希怡、吳浩康、A Lin、Dada 到賀
咪就因為揸 fit 人是寰宇娛樂老闆林小明,佔地 8,000 呎,投資了一千萬
佔地 8,000 呎,環境當然寬敞,我第一次去好似迷宮咁,踏進更衣室後,又去過休息區、做埋皮膚測試,被人帶咗入房,出番嚟完全唔認得路!

每次踏足從未到過的美容院,我都會很留意有無 provide 窩心位,正是能否吸引我番轉頭幫襯要素之一。呢度最 buy 係:
休息室竟然有魚肉燒賣食,襯埋甜豉油,真係非一般 beauty salon 享受,唔使捱乾爭爭三文治,如果有埋 my favourite 魚旦就好 lu;仲有清熱明目菊花水,正!坐在梳化上睇電視、刨雜誌仲未夠,可以即 call 師傅按腳服務呢(呢項就唔係免費)!
Steam room 兩大間免費享用,分乾蒸和濕蒸,前者能加快身體流汗,後者排走毛孔內毒素最 good。

傳统上海式擦背(30mins) + 蜜糖香薰體膜(15mins) 
+ 熱石淋巴按摩 (1.5hrs)
傳統上海式擦背技術,香港僅存一兩間桑拿場有得做,仲要多數只 serve 男賓(唔知係咪男性死皮特別多呢)?若想喺環境優美的 beauty salon 享受,相信真係得呢度。
由於從未試過,心情特別緊張,心裏有好多疑問 - 會唔會擦到皮膚好乾?磨得利害會否敏感呢?同磨砂又有咩分別喎?
Step 1:先洗澡,目的清除身體上油脂及 body lotion,因為乾爽肌膚有助擦走角質層。
Step 2:然後到 steam room 蒸一蒸,待皮膚毛孔擴張、角質層軟化。
Step 3:接著是戲肉 - 上海式擦背,這裏的師傅身懷絕技 10 多年,經驗老到。用濕了水的毛巾包著手,於身體每吋肌膚輕柔磨擦,咪以為胡亂擦,原來係有一套手法,依據淋巴位帶動微循環。
若然角質層較厚的肌膚,會棄毛巾選用韓式擦背手套,磨擦力較強。
擦背過程原來唔會痛,只係間唔中因重覆磨搽有嚡嘅感覺;當擦完後膚質摸上手是乾爽柔滑的,我的皮膚也全無泛紅跡象。對於褪走老化角質層、促進血液循環真係好得,至啱對付背脊粉刺。擦背姐姐話我知:「曄!最勁嘅情況是捽出成吋長老泥;另外,有好多客手臂外側皮膚毛孔閉塞,引致硬實的油脂粒,做兩次巳經有助改善。」
***皮膚敏感、有含膿暗瘡不宜。
 Step 4:做完上海式擦背,跟住入 steam room 濕蒸,此時會在全身肌膚塗上天然蜜糖混合香薰(玫瑰或薰衣草),豐富養份加上高溫濕蒸,讓每個毛孔都飲飽美肌水,完成後沖身無需用梘液。請大家自行幻想此時肌膚有幾咁滋潤、滑溜!
基本上更生全身肌膚程序已完成,但我貪心 D,歎埋熱石按摩,舒筋活血。
呢度的穴位按摩師年資更誇張,有廿年經驗,大部份更是從酒店被挖角,熱石都做咗十年,與我常掛在口邊的摩掌技師 Winny 相比,U Beauty 技師著重舒緩 relax,Winny 則主攻治療痛症,各具特式。
熱石按摩最啱冬天做,因為新陳代謝慢,暖流有助促進血液循環,幫助排水、排毒,做完即時 feel 到無重一身輕,疲累盡消;若然經痛,以熱石置於肚上,可舒緩不適。

係咪覺得好吸引呢?
我已經幫大家爭取了獨家破天荒超筍優惠,VIP都從未享有過。
預約時記住話係睇咗 Yoko 嘅 Blog,就可享以下超級優惠:
首次體驗價 -
傳统上海式擦背(30mins)+蜜糖香薰體膜(15mins) =$180 (原價 $500)
熱石淋巴按摩 (1.5hrs) = $380 (原價 $800)
三項做齊,仲有 further discount ,只需 $480

U Beauty & Medical Center
佐敦薈 10 樓全層 (佐敦站 A 出口,過對面馬路-屈臣氏側)
2110 0600

============================================================
本週MORE專欄內容
零創傷免手術  醫生秘製拉面皮霜


當一隻號稱緊膚去紋的面霜擺在眼前,你期望搽在臉上有甚麼效果?我最希望似做完電波拉皮,甚至似做完拉皮手術一樣咁firm,或簡單講,似打蛋後雙手被沾到蛋液而繃緊的效果。

我於年多前遇到佢..........這面霜得以吸引我和一眾星級信徒如林心如追捧,就是這種magic touch,一試必愛上!欲知詳情,敬請留意今期《MORE》。
微博:http://t.sina.com.cn/yokot/

http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/
http://yokotsang.blogspot.com/

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。