2010年11月3日星期三

Slimming special offer!


唔「拔」唔知身體差!
呢排有很多突發性工作,心靈滿足但周身疲勞,所以昨日又去咗拜會,佢一觸及到我的「石頭」肩背,即先為我開穴,然後按肌肉、鬆筋骨,再謂私人醒我小法寶......氣罐,以極速對付如此繃緊的肌肉、疏通經絡、將體內濕氣帶走。
由於我從來無拔過罐,直係估唔到一陣間就變成咁.......以為自己係被虐打嘅「阿蓮」!以下唔介意將「摩掌技師」賜我的「降龍十八掌」戰績 show 俾大家睇......
「摩掌技師」話我濕氣好重,所以呈紅色,若然毒素重的,則會呈更嚇人的瘀紅色。Oh......我最關心係兩條百骨爪幾時會退呢?佢話若然血液循環好,3日就散。唉,睇嚟我要成個星期喇!無計啦,身體好、血氣好、精神好,皮膚自然好,抵瘀!
拔罐原理及好處
負壓使皮膚局部的毛細血管通變化和破裂令少量血液進入組織間隙以致產生瘀血;由於紅細胞受到破壞血紅蛋白釋出 在機體自我調整中產生行氣活血舒筋活絡消腫止痛祛風除濕等功效起到一種良性刺激。
氣罐比火罐安全,也比刮莎痛楚度減少,最重要是療效相若。

高超按摩術,可重温「摩掌技師」 人石合一!


http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=1584
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Special Offer 纖體 3 in 1
我搞完肩背,順便移私 隔離纖體房,由於太耐無傲運動喇,大腿至pat pat又明顯鬆弛番。早已提過至愛纖體機之一是 Velashape,幾年前盛行至今,真係好快見效,它與 M6 在我眼中是對孖寶,V仔至強消脂、M仔至叻收緊,各具長處、互補不足。記得起初的Velashape 20分鐘要成千蚊次,真係貴,依家呢度有特別優惠俾大家,唔單止平咗,仲送埋兩項幫助快速修身的配套

優惠共30名 Special offer $580
即睇纖體療程組合:
Step 1:全身淋巴排水按摩 45mins
–般美容院的按摩只會用上平價香薰油推按,因為耗用量高,燈油火蠟慳皮都沒法子。
呢個 treatment 最 buy 係通淋巴過程會用上意大利護膚品牌 Revebel(每支索價近千元),成本相當高 ,尤其係遇著我這類身體皮膚較乾,吸收得特別快就要塗抹得更多!
純天然植物提煉,絕不致敏,特式之處是3支可按需要互相組合調配,分別具排水、消脂、收緊功效。
Step 2:煱熱氈排毒 15mins
全身塗滿了強效又矜貴的通淋巴油,呢刻當然唔好浪費,即刻煱熱氈幫助滲透、加速血液循環、仲可以快速排汗兼排走毒素添。由於我之前按完肩背,再加埋剛剛通完淋巴,全身好 relax,在熱辣辣情況下竟然都瞓得著......勁!
Step 3:Velashape 重點消脂 20mins
到咗主菜,就係強效消脂儀器 Velashape,20分鐘應集中火力一個部位,皆因分散投資只會唔拖唔水。對付肚腩、妊娠紋最快見效;托賴......我可以將時間全力對付大腿便可,以前都完成了幾個療程,keep 住做效果真係唔錯,腿部線條纖減,皮膚都滑咗(因為雙極射頻、紅外光既可將脂肪細胞縮小又可嫩膚)。傅明憲都曾盛讃過呢部機嘅第一代型號 Velasmooth。

=====================================================================
本週《MORE》專欄精采內容:
隱世秘方 濕疹「藥浴法」
濕疹高踞皮膚病榜首,身邊愈來愈多朋友罹患這都市病,深知服食藥物和外塗膽固醇只能短暫控制病情,實不宜長期依賴,至今仍沒法子斷尾。
機緣巧合下,我認識了一位隱世中醫,已年届90高齡,是香港華南醫學院第一屆畢業生(現址為禮頓山),醫術高明,這年間,我的幾位同病相憐好友就是進行了他自家調配的「藥浴法」……… 詳情請睇今期《MORE》!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。