2010年11月16日星期二

過敏解碼

近來經常與星級名醫聖手 Dr Ng 周圉食好嘢,一方面滿足食慾、另一方面滿足求知慾,廿年前至今多位殿堂級巨星如張家輝、謝賢、林心如等等,都靠佢一雙手和豐富美容知識,保住揾食架生…….俏臉。
Dr Ng 知我係海鮮狂迷,早前特登帶我去西環歎 斤重游水大蟹皇,淨係隻鉗都有如我塊面咁大,好鬼誇張,啖啖肉滲出鮮甜肉汁……miss u so much
揸住呢隻jumbo size蟹鉗,以為自己食緊雞脾,啖啖肉,正到暈呀!(西環張仔記)
就係因為我喜愛的食物都是高致敏原,所以護膚品更要嚴選低致敏(即是有防敏保証),以防萬一皮膚免疫力 quota 用盡。身邊很多朋友和網民都慘受皮膚敏感問題困擾,對於食物療法醫生才是專家,至於防敏護膚品我倒可指點迷津。
大家潔臉後是否周不時會有一撻撻泛紅情況,待10多分鐘才散去呢?我就係喇....
原來因為產品鹼性太強,破壞了皮脂膜而致敏,我都瀨過唔少嘢!最近天氣變幻莫測,時乾時濕、時凍時熱,所以索性全套潔臉用品都轉用純天然配方以策安全,又真係 feel 到皮膚無再扭計喎!護膚第一步真要特別注重啊!

刻下奉行瑞士植物療法
天然植物都有很多種類,要識得點揀!平至幾十、貴至幾千,我近來追捧瑞士 Dermagram 多款產品,係因為植物質素有保證,在阿爾卑斯山擷取,配合多位皮膚醫學 expert 研製,出奇地是 reasonable price......潔膚3寶每支都只係約二百蚊,抵用!
仲通過法國檢測 大防敏保證:低過敏配方、不添加色素、不含人造香料、不含羊毛脂、不含致敏防腐劑、不阻塞毛孔,連家姐極敏感皮膚都話好用,我至放心推介俾大家。
潔膚3寶使用心得:
金盞花、雷公根潔面乳 - 乾燥天氣、敏感肌、做完醫學美容後,皆宜使用性質溫和的洗面奶,很多人謂奶狀質地沖水後也很黏,像是潔淨不足,其實係錯覺,皮脂腺沒被破壞而已,相反好處是柔滑易推,最啱配合按摩帶走污垢、促進血液循環。($190 / 150ml)
呢支 cleansing milk 味道清新討好,加入 種草本植物精華,潔淨效果不俗、紓舒敏又保濕,用後肌膚好滑溜,最緊要係防敏,記住乾面上才加水搓!

洋甘菊、紅海藻柔膚水 - 使用心得係咪慳住用,倒在棉上滲透充足,按壓在潔淨臉上,幫助紓舒敏成分注入皮膚,就係我早晚奉行的「一分鐘補水大法」,完成後膚質觸感非常水潤,有效鎮靜敏感情況,令毛孔份外潔淨($220 /120ml)
滲透至可以撻住塊面唔跌,就即係啱分量;敷在毛孔粗大部位,水份足自然細緻。
柔膚水還可以有另一用途,就是軟化角質層。我近來每次敷 mask 之前,都會用呢支柔膚水輕擦全面,最特別的感覺是初時會有微熱感,正正是幫助活躍皮膚細胞,並且褪走老化角質,和暢通毛孔,令面膜營養更易滲透。

有機玫塊花、洋甘菊卸妝液 - 之前一直用開 Obris 支卸妝啫喱,卸妝過程好快,而且真係好乾淨,但呢排天氣乾不宜日日用,所以會同呢支紓舒敏卸妝液因應天氣和膚質輪流用。($150 / 115ml)
卸妝步驟是先倒在棉上,然後直接抹走面上妝品。
測試:劃上防水液體眼線、唇膏、遮瑕膏,以沾上卸妝水棉花抹一下,只餘極少量眼線液在手背上,證明潔淨力超強!
好多牌子都有出卸妝水,B字品牌相信大家都有用過,但呢支尤勝,因為質地無咁水,帶少少黏,論保水力較強;滲在棉上輕力抹,已能輕易將粉底、眼影卸走,絕不會令皮膚覺得繃緊,當然對付不了我頑強的 Maybelline 睫毛液啦!

Dermagram醫學活膚專門店,分店咁多.....梗有一間喺左近!
中環港鐵站E13 (近置地廣場出口)
(電話:2537 2636)
銅鑼灣駱克道地舖 (Sogo後面近景隆街)
(電話:2893 9878)
旺角新世紀廣場2235店 
(電話:2318 0968)
屯門市廣場111031-1032店 
(電話:2404 0630)
想睇多D品牌產品,不妨上此網址 www.dermagramswiss.com 瀏覽
============================================================
本週MORE專欄內容
零創傷免手術 醫生秘製拉面皮霜
當一隻號稱緊膚去紋的面霜擺在眼前,你期望搽在臉上有甚麼效果?我最希望似做完電波拉皮,甚至似做完拉皮手術一樣咁firm,或簡單講,似打蛋後雙手被沾到蛋液而繃緊的效果。
我於年多前遇到佢……….這面霜得以吸引我和一眾星級信徒如林心如追捧,就是這種magic touch,一試必愛上!欲知詳情,敬請留意今期《MORE》。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。