2010年11月11日星期四

珍藏私伙星級寶麗萊!

昨天講及搬到新屋,結婚相不知何解不翼而飛,激鬼氣,但有失必有得,俾我揾到另類非常有紀念價值,勾起很多回憶的相片。
就是8年前投身社會第一份工作的快樂回憶!
當時修讀 Poly fashion 的我,沒有如一般同系畢業生們尋找設計師的有關工作,而是將興趣變成事業……. 入雜誌社任時裝版記者,因為由細到大被爸爸熏陶,家族經營書報社代埋,如是者日睇各式各樣報紙離誌多過教學課本。結果真係無揀錯行,當時返工開心到不得了,有滿足感、新鮮感、具挑戰性、眼界大開、學到嘢………哈,仲要有錢賺,深切認為一份喜愛的工作就是 quality of life,工作熱誠和衝勁是自發牲的、澎湃的。
印象至深是負責明星 cover styling 的工作 .…… 約期、借衫、借 props、借場地、揾 references、做訪問,心情緊張、有壓力,但樂在其中。而當年仲未流行用數碼相機,因為像數唔夠大拉 full page、加上色温不穩定,唯有菲林最可靠,講到要測試現場效果就得靠即影即有寶麗萊,所以至有以下份外親切動人回憶,俾部份珍藏大家欣賞:

容祖兒 Joey
Joey 的皮膚質素真係無敵,她素顏時是零毛孔,超誇張!我絕對認為靚靚膚質天生佔8成,2成靠後天努力!至現在她仍也是我最喜愛的star,因為性格好真、非常nice、不擺架子、仲好有記性(至現在還會打招呼呢!)
鮮黃色 chiffon tube dress 夠 sharp,不過我嫌太plain又單調,所以加咗條同 texture 的絲巾縛上蝴蝶結,畫龍點睛!

梁洛施 Isabella
當年我已經好羨慕 Isabella,點解又高、又瘦、又靚、性格又可愛,真係唔公平,依家生活咁幸福,相信都是不少女士嘅夢想!
我覺得她甚具氣質似小天使,所以揀咗純白色衫做 color theme,襯少少 lace & fur trimming

 蔣怡 CoCo
CoCo 係我眼中 super model,身形 good fit 又 firm,一點贅肉都沒有,即使去到「山卡拉」多蚊地方影相都無怨言,唔扭擰,話換衫就隨處換,勁有專業風範;至 buy 係佢嗲聲嗲氣斯文到暈,最重要是不分男女,呢點我學業未成!
身形靚到咁,梗係咪浪費其天賦本錢,俾少布D佢 sexy D嘛!將 scarf 變成 tube top 得咗、再變成斜膊 top 又得咗!

莫文蔚 Karen
以上呢張相係我非常滿意嘅作品,條腿靚成咁,正是莫文蔚。她的身形比例無可匹敵,身高五呎四竟可擁 42寸長腿,索到暈!
當時借咗 Celine 當季春夏 key look,floral print 襯蝦人綠色,在 Kee Club 的絲絨梳化上很 eye catching!

容後再續……
=======================================================================
本週MORE專欄內容
煩惱絲還魂之術
頭皮都要做 facial?無錯,髮質乾旱、開叉折斷、脫落禿髮、甚至生頭瘡、敏感

炎症,原來兇手都是與頭皮層不健康所致。想護理秀髮必讀!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。