2010年11月10日星期三

今個禮拜 乜都壞晒

今個禮拜,非常運滯,如題所述,乜都壞晒!
例如剛剛正想動工寫 blog,一打開部 DC,屏幕竟然出現「相機出錯」!?部相機冇跌過又用相機袋袋住,咁都出錯?有冇搞錯!最錯係部相機 9 月頭買,仲係 Sony 最新款 NEX-3 可換鏡    頭相機,才用了兩個月便出錯?唉,真係乜 mood 都冇晒。
張相是用 iPhone 拍攝的,效果一般,連「相機出錯」四個字都影唔清楚,真係失敗。


但 NEX-3 真係好好用,單是聽快門聲已經覺得非常專業,相片質素比不少入門 DSLR 更佳,但這麼快便壞真是出乎意料,星期三一早更要去銅鑼灣維修部,但上網查詢時卻發現,必需出需購買單據,但....但....我張收據一早丟了啦,希望明早不會要我白行一趟,我趕著星期四要用相機喔!
會買這部相機除了好用外,還因為看了這個日本的NEX廣告,實在太感人了,這次重溫又再掉多次眼淚,攝影把記憶留著的最高境界,是相片說故事。

雖然我不是很易感觸的人,上月搬屋時,因執拾舊相片又再想起一些剛畢業、投身社會的回憶,想起當時數碼相機還未興起,手中的相片其實還有一些在誰的手上,那些有趣的應該是給誰保留著,快樂的眼淚便流了出來!


行衰運的case又點止呢一單,比相機早二天壞了的,是用了10年的 B&O 室內無線電話!對,你冇睇錯,是家用室內無線固網電話,還要用了十年!因為我太愛傾電話了,和我通過話的朋友、PR都知,我可以一發不可收拾的講講講。而這部 B&O 的 Beocom 6000,是當年的最新產品!
當年的售價是 $4,800,比市面上大部份的手提電話還要貴,優點包括可以作為其他 B&O 電器的 volumn control,電話一響,先用電話調低其他電器的音量,再聽電話;其次是用料,所有按鍵的字體保證按 100 萬次以上也不會甩色,你看它用了10年都沒有歲月的痕跡。
而它的問題是電池壽命終了,本來這些無線電話的電池,在普通無線電器行有售,索價$48,但他奇在和原裝的電池有一個些微差別:
左邊是原裝 B&O 電池,明明是同樣的電池,只是插頭不同,結果都係返回 B&O 的分店再買。
售價是普通電池的四倍,$192!雖然貴了,但獲得一個令我高興的資訊,這部 Beocom 6000 仍然是熱賣型號,現時售價是 $7,000,哈,有升值概念,永遠的電器品牌就只有 B&O,除了 Vertu 手機,它仍然比所有手提電話更貴!


衰運當然會接二連三,第三是結婚相不見了!本來準備了一張結婚相掛在新屋,但所有箱都拆開了,都搵唔到張相!究竟去了哪?實在太詭異了,所以下星期立即約了一位風水師朋友指點一下我的運滯,希望下週會雨過天晴!



=======================================================================
本週MORE專欄內容
煩惱絲還魂之術
頭皮都要做 facial?無錯,髮質乾旱、開叉折斷、脫落禿髮、甚至生頭瘡、敏感
炎症,原來兇手都是與頭皮層不健康所致。想護理秀髮必讀!




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。