2010年10月14日星期四

Joyrich 襲港 我又破財!

昨日的我實在太 crazy,前兩日才自責搬竇衫量太多,點知又忍唔住出手,鬼叫冧爆外國時裝名牌在港插旗,昨日 opening 被邀參予盛事,竟不能自拔創下當日買得最多之冠...!
共13件戰利品,really crazy!
有留意開外國時裝的,相信對荷里活潮牌 Joyrich 不會陌生,將 hi-fashion 創造力融合 street fashion 爆炸力擦出火花,即睇相參透設計風格!
2010 S/S so cool!
Joyrich 2007創立,這一兩年間瘋魔歐、美、日、韓、台,吸引了衆多明星追捧,如木村拓哉、羅志祥、楊丞琳。
我上一轉 7 月到台北,正正是 Joyrich 初踏「台」階,由新店 select shop"9 Mellow"引入,當然順道走一轉朝拜兼添香油。記得年中 4 月遊日,仲買了幾件 Joyrich crossover Mickey Tee 作手信送給好友呢!
位於 LA 的店舖,超有氣派!
Joyrich 火速上位,話多話少有乃近年間很多新牌成名招數...向大牌名師致敬,幽你一默,玩疑幻似真  logo,最緊要潮民愛戴!Dior?Rolex?Pucci?
各 $399,全場最抵玩布袋。
Notebook case 都可以靚到咁?!豹紋同花花女性至冧。 各$799
太陽眼鏡有兩款,鑲滿大粒窩釘版超激,呢款鏡面太黑兼太大非我杯茶,現場貪得意試戴!

Show off 部分戰利品
昨日是 Joyrich 空降香港開幕之日,全部被邀的 guest 及 press 都可享破天荒 discount,仲講明只此一次,折扣真的可令人失去理智,高達 5 折又怎不叫人心動呢?!全店陷入瘋狂,幾個鐘貨場七國咁亂,好多款賣斷貨,到晚間剩番大 size 居多,我梗係搏到盡買買買,若然好友睇啱等我考慮吓割愛啦!


T-shirt dress 我最 like,剪裁功架正中女性下懷:show 盡 "S" 妸娜身段.....跌膊含蓄露鎖骨、質料輕薄料夠貼身、及臀長度剛剛好。各 $599(正價)
豹紋 zip-up 外套是 signature item,只得男裝,女仔買 S size 也 carry 得到,當即日斷市,只剩XL! $999(正價)
當看到這窩釘皮革玫瑰花,仲以為係手帶飾物,原來可以有更多戲法...為高踭鞋點睛,勁襯我對豹紋鞋呀!(約三百多元)

除咗買自己心頭好,又點少得至錫我嗰位,呢幾件男裝 tee 係我精心挑選。哈...哈...用附屬卡買嘢送俾對方都算係一番心意呢!各 $399-499(正價) (女裝都有類似款式)
期待 2010 F/W
知喇!今個秋冬毛毛盛世,家陣周街已經賣緊毛靴,但我仲未遇到 "The One"。
豹紋一向係我 favourite,秋冬又大勢回歸,total look 唔係 model 千奇咪亂著,還是撞淨黑色 item 最穩陣!
Joyrich
銅鑼灣加寧街 1-3 號地舖
============================================
本週《MORE》專欄精采內容:
美容大忌……在毫無保護下與陽光玩遊戲,它是肌膚老化、缺水、暗啞、鬆弛,色斑的原兇。大家可知道揀選防曬產品都要考美肌智慧?!
今期《MORE》專欄內,推介我常用的 3 種具不同美顏功效「物理性防曬」,請大家對號入座!
微博:http://t.sina.com.cn/yokot/
http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/
http://yokotsang.blogspot.com/

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。