2010年10月25日星期一

Hair styling ....... 好玩小工具!

除咗化妝護膚品,我仲好鍾意留意髮型產品!
請大家先估下圖蝴蝶結的用途:
Bubebu 開估:「喵喵......係前髮專用魔術貼呀!」
特別為化妝時設計的「無痕瀏海魔術貼」玩意,於幾年前由日本吹遍港台,首次接觸是由星級化妝師介紹、之後見到《女人我最大》都有講,再見到通街泛濫疑似品,本以為係人都知道?原來帶領潮流之都巴黎竟然仲未流行,點解會咁講?記得今年二月到巴黎影婚紗相,設計師好友為我們搭路約當地雜誌御用 makeup artist & photographer,竟然對我帶來的瀏海魔術貼覺得很新奇!(我覺得出奇至真......)
一直用慣是平實長方形黑色,最近逛 Sasa 俾呢款花巧型蝴蝶結款吸引住,$5 / 個,有淺灰、粉紅、粉紫等等,太 kawaii 了.....真係襯唔起,所以揀唔落手,唯一是黑白波點最受落,可惜剩番 last one (CWB 羅素街間 SaSa),為了湊夠一對,我會再搵!
這個充滿 CdG 影子的蝴蝶結,比起那片像未完成製作的長方形魔術貼 fancy 得多,喺屋企都可以姿整;在洗臉或化妝時能輕易黏住瀏海,不讓秀髮掉落或捲翹,比起用頭箍和髮夾更方便舒適。
淘寶都有售,款式相同,包裝不同,除非一次過買大量先至抵,因為快遞要成 $20!
淘寶網商店
http://item.taobao.com/item.htm?id=7053690537
可愛蝴蝶結魔法劉海貼
一口價 $1,快遞另加 $20
另外,Yahoo 拍賣就搵笨,仲貴過喺街鋪賣!
Yahoo 拍賣
$6 ,郵寄平郵 $2

請大家再估下圖夾子的用途:
Bubebu 開估:「喵喵......係吹前髮時專用造型固定夾呀!」
我半年前把心一橫剪了齊蔭,依家又努力留長,尷尬期是前髮唔長唔短唔聽話左彎右曲,當我見到呢個夾之時,確實好懷疑其功效是否能達標........心想 $39啫,搏一搏也值得。
另一款塑膠製的只售 $12,我有80%相信「平嘢無好嘢」定律,加上認為金屬可更容易固定造型,所以棄膠揀鐵。
用法:洗髮後,用風筒先吹乾髮絲,然後以此小工具夾著前蔭,再用熱風直吹片刻,便可做出時興的斜瀏海髮型,再噴上輕量定型水便能 keep 得造型更持久。初用未必會成功,因為夾的上方容易令頭髮夾到起折位,使用心得是要盡量夾近髮根。
使用後,斜前髮 style 真的特別貼服,而且 keep 到一整日。相信天生髮質捲曲都很啱用!

$39 / Sasa

=====================================================================
本週《MORE》專欄精采內容:


"Un-makeup" look 噴槍玻璃妝
點至為之絲咁貼、紙咁薄完美陶瓷底妝?答案是"Un-makeup look",即「化了妝等如無化過」,聽來很玄?!其實既是潮流趨向,也是化妝技術最高境界。
上星期我率先試了一款最新研發的噴槍"Airbrush Diva",只1分鐘就可塑造 perfect skin,效果神奇,即時愛上!
想知係乜嘢神奇傢伙?請睇今期《MORE》!






沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。