2010年10月29日星期五

美肌、美唇嶄新玩意!

失驚無神轉凍,皮膚跟著天氣頓覺乾燥!外在保濕唔夠嘅,內在都要同步兼顧至得。
透明質酸......這水盈奧秘成分,付予肌膚水潤及光澤,近年間突然爆熱,瘋魔愛美之士。
別以為只可以塗上面,原來仲可以食落肚。
美肌新食意!
請大家估吓呢條好似膠紙嘅橙色帶係乜東柬?
雖然我係為食,但唔係乜都會放入口喎!梗係好嘢至會食啦!
「肌之子」水凝美肌棒,芒果味...tasty!每盒有 30 條  $440 (SaSa有售)
細支裝美肌水、包裝美肌粉我都食得多,呢款新推出的美肌營養棒真係很特別,每條含有120毫克透明質酸,每日食一條可為皮膚注入6,000倍水分,療程是一個月,我已經食咗個多星期,計吓數......全身肌膚咪有成 72,000 倍水分,嗱......呢 D 只係官方數字遊戲,我作為用家嘅感覺係..........
第一:超級好味,極似食緊芒果乾的味道、啫喱糖的口感,直頭有唔捨得食完的感覺!試過雪凍食仲正。
第二:遇著呢排天氣突變,作為對付乾燥,由內在吸收補水元素確是上策。食咗未夠兩星期,肌膚感覺上不會有很大轉變,食藥都無咁快見效啦!起碼皮膚呢刻與寒風交纏都無發出乾爭爭警號,相信係 work。
第三:乜都好,就係售價未夠好,如果平多兩成,呢個冬天我會日日食呀

美唇新玩意!
衫要襯鞋又要襯袋.....已變得理所當然。唇膏都要襯到一絕?無錯。呢支唇膏特別之處是專為襯牛仔布而設計,這份心思,真係鬼才 Alexander McQueen 都要向佢致敬呀!
主腦 Poppy King 是唇界之神,在過去 20年常被問到同一問題:「那種色調與 jeans 最 match?」結果衝擊了靈感,令這支  Jean Queen Lipstick 最終誕生。
Jean Queen Lipstick 含有高度滋潤成分和維化命E  $190 (Joyce Beauty)
Poppy King 的理念是「微帶橙調的粉紅色,既能抵銷牛仔布藍調,亦能令 total look 生色不少,加上恰到好處的潤澤,與粗礦的牛仔布形成強烈對比。」
我對此唇膏的構思充滿好奇心!但心諗從外表看來咪又係紅色?!原來塗上唇後真係帶微橙調,色澤很 sharp,帶水潤通透效果,我覺得除咗襯 jeans,襯卡其色 trench coat 都會好有型格!唇膏都咁有 gimmick,真係估佢唔到!
=====================================================================


本週《MORE》專欄精采內容:
“Un-makeup” look 噴槍玻璃妝

點至為之絲咁貼、紙咁薄完美陶瓷底妝?答案是“Un-makeup look”,即「化了妝等如無化過」,聽來很玄?!其實既是潮流趨向,也是化妝技術最高境界。
上星期我率先試了一款最新研發的噴槍“Airbrush Diva”,只1分鐘就可塑造 perfect skin,效果神奇,即時愛上!
想知係乜嘢神奇傢伙?請睇今期《MORE》!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。