2010年10月27日星期三

點破銀花玉雪春 中環白玉蘭滬菜

最近有食神,一連發現幾間高質食肆,事關搬離了我的愛區銅鑼灣,便要發掘新的用餐據點。
事緣約了大忙人----全港最受歡迎證婚律師 Anthony Lam 林志達律師,所以特登揀了間近他律師樓、又算是較近新居的中環食肆,試菜兼聚舊。
假如讀者中有將近結婚或最近結婚的,相信在揀選證婚律師時,一定聽過 Anthony 的大名,他現時的證婚booking已經排到2013年,佢貴人事忙都賞面赴約,一來他是我們的buddy(也是我們的證婚律師),二來約他只要睇通勝,不宜嫁娶的凶日就是他空閒之日,昨日星期二正是不宜嫁娶呢!
有關傾談之趣事,明天會再續;今日先講與他一起進餐、位於中環交易廣場的......
新食店「白玉蘭」
白玉蘭是上海市花,借花敬佛帶出滬菜佳餚,這店十月三日才開業由美心集團主理。
這裏有多張半圓梳化位設計,坐得舒適、食得招積!
唔單止環境吸引,餐具也講究,令我諗起日本潮牌吉田 Porter 的 logo

位處中環頂級商業地帶,裝潢格局一絕,唔好以為只係食環境貴夾唔飽,晚市四人套餐只係$798,在中環而言,價格非常吸引;當然,以我一貫的驚人食量,加上又要兼負試新菜責任,又點可以呢個價錢落樓呢!好食而動筆,特別值得。
喺呢度食飯,除了清幽雅緻,更重要是好玩,你估下呢位待應做緊乜?
揭開塊布......用銀槌仔係咁扑落去又做乜?
原來是為隻乞兒雞開封!
講起乞兒雞,真係好耐冇食過,一來製作繁複,需要預訂唔係想食就隨時有得食,對上一次食已經係好幾年前在時代廣場梁山泊(已結業),當時主角乞兒雞出場是由兩位「轎夫」抬出,大鑼大鼓,然後奉上木槌破開,旁邊用餐的鬼佬睇到手停口停,不停影相。
今日再遇,經理話當年焗雞用的石泥基於衛生問題,經已由麵包取代,但仍然保留開封精采過程,因為外國遊客好 buy !
大家估吓我拎住乜嘢?同隻乞兒雞又有乜淵源?
答案係...食完仲有迷你銀槌送作留念,目的是加深印象,突破色香味的境界!銀槌閃閃生輝,不過收到都唔知用來做乜好?
之後到干燒大明蝦($50隻),上桌前都唔知係乜,仲以為係盅燉翅,打開先知係大明蝦,手掌咁大隻蝦食落一D都唔嚡,醬汁調配得非常惹味,紅色醬汁其實係蒜蓉,蝦腸又挑走晒,去「利苑」食隻花竹蝦都收你 $98隻,呢度算非常抵食!
之後到片皮鴨($360隻),三個人食一隻,我都覺得誇張!我喜歡這裡的烤法及片法,唔會淨係得皮冇肉,上碟時既有皮也有肉,對於我從來不食皮的(怕肥膩),份外滿足。
食剩個鴨身,又點忍心佢孤伶伶留喺店,帶埋佢走送俾媽咪,咁我咪又有烤鴨粥食囉!
松子桂魚($158)也出色,並非一味炸至乾身硬脆,而是皮香脆肉嫩滑,茨汁唔稠亦不濃,剛剛好,只係嫌條魚較細條,我睇佢得12兩,待應只分到六件,每人兩件咁大把。
海蜇頭前菜係必食之選,因為口感同普通食肆的處理手法不同,「白玉蘭」的海蜇頭特別在刀章,並非將海蜇頭切粒,而係打橫切片食落去的口感便會有脆也有滑
甜品是生磨杏仁茶,杏仁磨得幼滑,但我覺得略甜,可能本身喜歡清淡,只見 Anthony 食得津津有味,他肯定覺得好正,而我還是喜歡西環正街「源記」的生磨杏仁茶......真係無人能及!
「白玉蘭」肯定會係我翻尋味之選,亦諗好晒下一次食D乜,睇相就知
食至尾聲,隔離枱有人慶祝生日,仲以為只係吹下蠟燭唱下生日歌,點知突然殺出菲籍樂手結他、小提琴伴奏及唱出慢版生日歌,嘩,lum到爆炸呀!下次同朋友或家人慶祝生日食飯,必試!

白玉蘭
中環交易廣場一座四樓(2180 7288)


=====================================================================
本週《MORE》專欄精采內容:

“Un-makeup” look 噴槍玻璃妝
點至為之絲咁貼、紙咁薄完美陶瓷底妝?答案是“Un-makeup look”,即「化了妝等如無化過」,聽來很玄?!其實既是潮流趨向,也是化妝技術最高境界。
上星期我率先試了一款最新研發的噴槍“Airbrush Diva”,只1分鐘就可塑造 perfect skin,效果神奇,即時愛上!
想知係乜嘢神奇傢伙?請睇今期《MORE》!



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。