2010年10月19日星期二

大隱若於市的頂班潮菜

真的走漏眼,枉我自稱銅鑼灣地膽,都居然錯過了這一間頂班的潮州菜館。
會錯過,因為位處非常唔起眼的灣仔街市內。話雖是灣仔街市,但我會說這也屬銅鑼灣區內,平時從時代廣場向灣仔方向,行過橋底、穿過街市,轉左有駒記、明記及祥正三大大排檔(呢三間的好味指數係愈「左」愈好味,只要避過頭兩間的街霸拉客,好味自動會從口入!)卻原來我一直只向左轉而沒有向右轉,一轉右在魚檔及燒臘檔中間夾住的「潮味居」,我認為他是銅鑼灣的潮菜天王!
論潮菜,駱克道「新光」是傳統之王,一味鵝頸肉已經稱霸全港,好多朋友聽我講完鵝頸肉都不為所動,因為一般人都以為頸位薄肉,似食骨多過食肉,邊度好食?其實呢度嘅鵝頸肉係起骨淨肉上,食落啖啖肉,鮮滑嫩爽!
而「潮味居」的主打必食鹵水鵝肝!肥美、滑溜、入口即溶,充滿玫瑰露酒的清香,$98六件,完全食出法式口感但潮州風味的鵝肝,太不可思議了!
我們一行四人,多出嗰兩件我都忍唔住要食埋其中一件,膽固醇果然係美味指數的最佳朋友!

另一道必點菜式係普寧豆腐,這道非常潮式的炸豆腐非一般椒鹽炸豆腐可以媲美,外脆,內裡的豆腐卻煙韌,口感非常特別。我有位朋友連續四晚幫襯「潮味居」,都例牌點鵝肝及普寧豆腐,如果唔好食,係絕對做唔出呢種非理智的沉迷式食法!
唔好以為佢係普通炸豆腐,食落就知唔講得笑!
想知一間潮菜館有冇功架,試埋鹵水鵝就知底蘊!食落味道對,上層鋪鵝片、下層是鵝肉,唔韌有咬勁、味夠濃,正!
蠔仔餅當然又係必叫之選,平時我最怕去廟街食炸厚粉脆漿蠔仔飛碟,咬落口全部都係粉漿,唔小心仲會拮損個口!呢度完全正宗,粉少,只以蛋漿及勁多大隻蠔仔煎蠔餅,睇得出非常用心!
見蠔仔餅都咁好味,隨即點多味蠔仔粥,嘩!完全對辦啦!蠔仔肥、粥底綿,湯清味濃。
豉椒鵝腸好簡單,淨係用新鮮鵝腸非雪藏已經殺晒,食落口覺得新鮮到好似剛剛從鵝中取出咁滑溜!
豉椒炒花蛤是我任性強加的,理由是「潮味居」就在街市之中,如果咁都買唔到靚花蛤就要打屁股啦!哈哈,一睇又肥又大,好食到震!呢度最出名係味菜煮,點知整錯咗豉椒炒...無緣!
甜品都唔差,點了綠豆邊清心丸,偏淡味總勝過太甜,掛住食唔記得影相。
壓軸是蓮蓉、奶黃水晶包,即蒸等10分鐘,熱辣辣好煙韌,食到咁飽都仲可以質入肚,唔好味就假!
食完 overall 的感覺係超班,叫咁多都只係$630,每人一百六十幾,十點後部份菜式仲有六折,又平又好食,唔怪得我個 friend 要連食四日,我都想快 D 翻兜!

潮味居
灣仔寶靈頓道2-16A寶靈大廈地下D 及 E鋪
2834 6669

============================================

本週《MORE》專欄精采內容:
10分鐘大眼妝戲法



以前做稿經常介紹星級化妝師秘技,講真難實踐,其實齋睇冇消化都唔係辦法,我集百家所長修煉出10分鐘「化腐朽為神奇」之眼妝,最重要係簡單易學,不受潮流規範,瞬間令雙眼無神變炯炯有神。
即睇今期《MORE》親身講解!


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。