2010年10月11日星期一

搬竇大事件!

某玄學家早說過我呢兩年會較多變動,中晒...搬屋、轉工、結婚,人生大事一次過湧現,正正是入大運轉接期,希望承他貴言啦!
上年十月搬離跑馬地到銅鑼灣真的無比興奮,哈...哈...住銅鑼灣是我中學時期的夢想,飲食玩樂購物工作都方便至極。
點知人生首次租屋就撞正個衰業主,我一炮過俾晒一年租金的好意,竟換來惡意對待,爛乜壞乜全部不跟進不得止,前兩個月仲玩失踪,直至上兩個星期自動自覺蒲頭原來係宣告加50%租金,真係想大佢個頭,結果傾唔掂數,決意不屈服下星期即搬
其實心中早已有實踐dream house計劃,可惜拖唔到下年頭,亂咗陣腳,興幸現在搵到更大地方暫且落腳,但點都不及 CWB 方便,那邊廂好在相熟師傅call齊一team人馬兩星期趕工裝修交貨。
腦裏浮現蘇師傅經常對我講的精警話:「人算不如天算!」呢刻真應景。
我現在仿似住喺迷你倉,家中紙箱堆積如山玩層層疊,人搬屋我搬屋特別煩,因為太多儲物興趣,隨時走佬唔容易!不妨公開俾大家睇吓:
這只是家中冰山一角的護膚化妝品,真正數量相信是50倍都不特止,特此多謝各大品牌及PR朋友。搬屋又要解決的是 new products trial 送貨問題,我需要廣發通知更新地址以知會工作上朋友,有排搞呀!
好友到我家中打麻雀,無論男或女,第一件事唔係開枱、分籌碼、倒麻雀,而是輪流潔面、一齊敷mask,喪搽我屋企最貴嘅護膚品,話捱夜都唔怕!

成日俾人寸:「你得一對脚啫,使乜買咁多鞋,著嚟著去咪又係嗰幾對?!」無錯,通常係女性通病。之不過男人咪又係「只得一對脚啫,使乜買咁多褲,著嚟著去咪又係嗰幾條?!
有理由相信我的瘋狂購物慾是遺傳自父母,記得小時候每逄星期日都係要等爸爸吹髮換衫裝扮一粒鐘,可想而知他的貪靚程度,之後便是飲茶,接著一家人買衫買鞋買袋樂在其中,我稱之為「瘋狂購物日」。長大了,父母叫我搵錢咪太大使,要儲起佢,哈哈...遺傳嘛,俾D時間我慢慢甩掉壞習慣。
所以家中衫量亦係數之不盡,不過每次搬屋都會捐贈一些,希望有需之士可以受惠
儲帽數量又係誇,執執吓見到有成30頂,仲要好多都無印象添!自己都覺得慚愧...嘥錢。
每次去日本旅行最鍾意就係買帽,有時買咗返港又覺得太誇張,或者太kawaii,結果好少戴,唔知大家有無同感呢?!
手袋經已率先入箱,唔記得影低,全部各自連盒,又阻咗3大紙箱。
Wii、Xbox game數埋都有成70盒,屋企人嚟見到真係無我哋咁好氣,朋友就非常 enjoy喇!
兩年前出的 Paper Mario 係我至愛。
以前任職的雜誌、外國参考雜誌和現在每期的《MORE》又係必儲,大家可想而知需要幾多空間呢?!
貓咪真懂性,已意識到又有大事發生,這幾天執拾準備搬寶,牠們會無平時咁活躍、搵個安全位成日躲埋、眼神閃縮,我見到都唔安樂呀!
記得上年搬到新屋,其中一隻3歲大摺耳貓(即是啡色那隻)天生特別膽小,來到陌新環境那天,24小時躲在窗台一角,無離開過半步,即係唔食唔飲唔痌,嚇到我唯有送到媽咪屋企,因為佢去慣嗰度,內心當然依依依不捨兼心痛,所以好驚下星期會案件重演呢

============================================
本週《MORE》專欄精采內容:


美容大忌……在毫無保護下與陽光玩遊戲,它是肌膚老化、缺水、暗啞、鬆弛,色斑的原兇。大家可知道揀選防曬產品都要考美肌智慧?!
今期《MORE》專欄內,推介我常用的 3 種具不同美顏功效「物理性防曬」,請大家對號入座!
微博:http://t.sina.com.cn/yokot/
http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/
http://yokotsang.blogspot.com/

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。