2010年10月1日星期五

2010新世代 M6機 special offer!

今日收到一位網友的留言,想知有何方法急需減手臂 buy buy 肉,因為幸福降臨在她身上,下年年頭就是其 Big Day 之日...特此「恭喜晒」呀!
剛好正有講減肥話題之意,以下推介是人所共知修身至掂的 M6 機,咪以為呢刻仲講無乜新意喎,這是最新加強功效的 2010 年型號,更吸引的是爭取給大家的超特惠價呢!
穎妍 beauty salon 確是隱世減肥勝地,從來沒登廣告宣傳,卻落重本投資入齊部部醫學貴價減肥儀器,包括 Velesmooth、Tripolar、M6,當中 Smoothshapes 更是全港首間引入的 70 萬激光消脂儀,早兩期前我在《MORE》專欄內也有介紹。
位處北角城市花園附近大大間地舖,無宣傳只靠口碑,我幾年前識窿路全因媽咪家住附近,屈指一算我家姐都幫襯咗佢哋減肥 course 足足有 4 年多了。雖則地點不是在旺區,但鬼叫儀器勁價錢平咩?!
我早於 M6 推出第 3 代開始已加入隨隊大軍,至今推出最新版本...斷斷續續都試足幾個療程了,說實話,收緊線條去水腫真係掂,仲可以舒緩肌肉酸痛,有真憑實據...我睇過皇馬隊足球員都係由治療師幫他們用 M6 做舒緩和緞練肌肉運動,及後某些醫院研究用作減肥修身用途。

M6 配備不同機頭可以做面及全身:
M6 + Sothys 面部緊緻去皺護理 原價$780/1小時
Yoko's blog $368/1小時
3個機頭分別是針對面、眼、下巴位置,可調較不同頻率達致不同功效:
通淋巴、肌肉運動、活躍細胞
過程是先潔面、敷去角質面膜、拍爽膚水,全部用上巴黎植物香薰品牌 Sothys,潔淨保濕防敏。
接著進行 M6 面部運動,過程中感受到節奏拍打動作、急促震動、扭動肌肉,很舒緩無痛楚,是極佳的促進面部血液循環運動,足足用上 30 分鐘

之後是敷上 Sothys 一星期前才推出的雙層面膜 Anti-aging Duo Mask,敷第一層是光澤幼滑效用,以高效保濕礦物成分強化皮膚吸水力同時活膚,再覆蓋第二是收緊層,以燕麥及天然多糖令皮膚緊緻及築起 3D 膜迫養分入底層,敷上 20 分鐘後清洗,即時 feel 到皮膚非常軟滑有彈性,再塗上抗皺面霜便完成。
Sothys Anti-aging Duo Mask $490/盒 (內附1號及2號面膜各 10 包-每包 3ml)【圖為salon size】由於效果好又唔貴,試咗之後我忍唔住立即訂了貨,下星期有得攞!

M6 纖體緊緻護理 原價$980/45分鐘Yoko's blog $368
M6 配備不同大小和滑面機頭,通過運動程式助以燃消脂肪、擊退橙皮紋,最耍家當然是去水腫 firming 功效啦!相信很多人都體驗過勤做 M6 的回報,而這最新型號比起舊幾代明顯 power 大咗,吸啜能力更強,修身速度自然加快。

減肥要有恆心,做一次只是體驗,成效當然不是即時可見,如是者當然為大家爭取埋超特惠療程價:12 次只需 $4,416 (做面或身也可),即係用 trial 價就可以開 course 喇!


頴妍纖體護膚中心
北角和富道 18 號莊士維港軒 5-8 號地舖
預約電話:2887 9357



============================================
本週《MORE》專欄精采內容:
醫學美容大熱成人之美話咁易,但很多人卻忽略療程後應作爭分奪秒的修護,此時皮膚組織受創,特別脆弱敏感,也就是悉心進補最佳時機,可令美肌功效事半功倍。今次會介紹一些「醫療級護膚品」,別具保證,特別適合光學後進補!





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。