2010年9月17日星期五

測試...Missha 首推假睫毛

揀假睫毛這一環真係充滿學問!化妝師常言最緊要襯眼型而非襯場合。
早前,我在《MORE》專欄推介了台北秘寶買假睫毛,依家仲後悔買得太少!
上星期,在《MORE》率先睇欄目見到 Missha 首度推出假睫毛,仲要有飾黑閃石款,即刻掀起興趣作測試。
共有 8 款設計,分 natural 及 professional 系列,我揀了後者-款式較華麗出衆。
My favourite:
大眼妝好幫手
纖長型交叉重疊款 ... #14 Super Lash $69 / 一盒
建議先剪頭剪尾,將每邊多出的約 2mm cut 走,可避免眼頭位易甩掉饒起。
嘩!一黏上眼有「叮」一聲感覺,只搽上單色眼影,無加眼線,都有大眼妝之效!
骨位屬中硬度,加上一排過剪裁,勝在容易控制固定位置,黏上後絕無不適感,上星期去飲都係用佢嘅!
Dolly Style:
日式可愛風
如扇形的纖長直睫款 ... #12 Cute Doll Lash $69 / 一盒
中段最長、兩邊漸短,是塑造圓杏眼睛之選,特別啱天生眼型長的女士作修飾,效果也算相當自然。這款長度剛好,無需修改。
Party Look:
黑閃石綴邊
骨位綴以黑閃石,配交叉重疊款 ...  #13 Jewel Lash $69 / 一盒
骨位由於黏滿一排黑閃石,所以較一般款式粗線條,可以省卻畫眼線步驟。
這款是我最期待試用的,可惜不合我眼型,閃石邊位粗至蓋住了部份眼珠,令眼睛看來細小了,與日本大熱的下垂眼妝倒是絕配。
睫毛膠水:
隨盒附送的一支迷你膠水,優點是那支幼身棒,可以直接沾膠水均勻塗於骨位上,黏力 ok,但仍未及以下這支!
好多化妝師都推介呢支睫毛膠水,而圖中嗰支都係巨星級化妝師 Candy Law 喺M.A.C買,轉贈給我。
此屬美國醫療級品牌 DUO假睫毛膠,透明狀、黏力穩,卸除時可以逐 D 捽出來,令假睫足以用多幾次。




——————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
由美國研發、達醫療級水平的纖體儀器 – SMOOTHSHAPES XV(第二代)於 6 月抵港,全港暫只得一部,索價 70 萬元,獲多位美國權威整形外科醫生採用和教授引證其功效。究竟呢部儀器有乜咁巴閉?本週專欄為你詳解!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。