2010年9月8日星期三

北京 fun fun fun!


大家估吓...我啱啱嘅 weekend 飛咗去邊個國家?10 女 1 男嘅組合,dress code:Cool Black!


開估...係去咗個短 trip,参加北京盛宴,傳聞百五萬一場、任王菲演唱會化妝的巨星-阿 Zing 就係是次活動重頭嘉賓,請得起 Zing 爺當然是大製作!邊個品牌咁把炮呢?遲幾日容後再談。
(今次我以 blogger 的身份獲邀出席,同行有各大雜誌、報章的美容記者及編輯、PR,又係敘舊好時機!)

例牌遊勝地:

坐三輪車遊四合院,心諗揀個靚仔精壯嘅,以為會安全 D,點知...行行吓就被人迫咗上車,咁啱坐正車隊頭目(圖中煲緊煙那位),他帶領車隊以飛馳速度左穿右插小巷,加上地面凹凸不平,「凳」到 pat pat 開花,中途撞到架無人駕駛單車,我同 Sally 呆咗,車手卻處之泰然,真難忘!
天氣女郎上身:等我帶大家飛出香港,感受北京嘅氣氛!」
去到四合院,齋影古色古香景點非我族類,等我坐埋一班當地團友身邊扮嘢留念,似足参加養生團!
有人話奧運期間有選手與妻子專誠選擇在這裏洞房,貪有情調喎! Really?!似拍恐怖片多 D 喎...驚驚。
等我扮吓維園阿伯捉祺耍樂,未「老」籌謀!
次次去旅行,使錢特別誇過人!但...凡事總有例外,在北京真係可以好慳家,我只係用咗唔夠二百蚊滿足購物慾,呢張即席揮毫的〝YOKO〞藝術字畫,盛惠 60 人民幣,兩分鐘就畫好,咁好賺去邊度揾?!講真,又真係畫得幾靚嘅...
之後,又去咗 798 藝術區
呢度本來係荒置的舊電子工廠區,維基百科形容是東德的包豪斯建築風格;至1997年,中央美術學院的雕塑系教授隋建國是首位進駐的藝術家,跟住愈來愈多藝術團體搬進去,成為自成一角的藝術區。
現在的 Art Zone 商業味道甚濃非藝術性餐廳、攤擋愈開愈多對於我這類非藝術愛好收藏者而言也感受到樂趣呢!
行行吓差 D 撞襯佢...變形金剛和 Wall E 混合體
著名恐龍雕塑,我前陣子在中環「九記牛腩」附近見到佢哋個仔...即恐龍仔,都賣成四萬八千元,譁...呢幾隻成年版身價難以估計呀!果真藝術有價
圖中嗰位人兄,唔係人像,即白衫者,我來回逛都見到佢喺長櫈瞓覺,有埋由相信正在藝術區吸收靈氣。
藝術市集有乜好買?
mercibeaucoup, 式手作動物公仔,呢度細隻賣幾十蚊,大隻賣百多元,若果喺 I.T 見到佢哋,相信要幾百元至落到樓!另外,有酷似「架仔」樣貌的扭名藝術家即席扭鐵線,每個字,無論中或英都係五蚊,睇勻全個  Art Zone 佢最好生意,直頭扭唔切!
我買咗 3個名,當然...最抵買係複雜嘅中文字,圖為送給好友 Peggie & Terry 卡片座,貓咪又當係佢玩具!
大家估吓地攤又有乜嘢最暢銷?答案如下...
就係十蚊有三個嘅抵色字款麻布小袋,幽你一默!
話晒行 Art Zone ,怎可以缺少欣賞名人畫作指定項目,呢日 gallery 很冷清,反而賣小物的藝術市集人流如鯽...對比強烈,對於滿腔藝術抱負的青年怎不心淡呢!

容後再續北京天上人間美食!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
本週《MORE》專欄精采內容:
台灣購物最終回,帶大家到台灣買平價名牌副線化妝護膚品,以及只有台灣獨有的美肌瘦身食品,睇到我都想再去多次台灣。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。